از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73307

108 بازدید

به گزارش خطرنگار، فاضل نظری دوشنبه شب در آیین آغاز به کار بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، افزود: اگر می خواهیم آینده بهتری را برای کشور داشته باشیم باید به تربیت و پرورش کودکان توجه کنیم. وی با بیان اینکه ضعف مهارت رفتاری و عملی پاشنه آشیل نظام […]

به گزارش خطرنگار، فاضل نظری دوشنبه شب در آیین آغاز به کار بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، افزود: اگر می خواهیم آینده بهتری را برای کشور داشته باشیم باید به تربیت و پرورش کودکان توجه کنیم.
وی با بیان اینکه ضعف مهارت رفتاری و عملی پاشنه آشیل نظام آموزش کشور است، اظهار داشت: باید در سایه تدبیر و برنامه برای آن چاره اندیشیده شود.
نظری اضافه کرد: مهارت آموزی رکن پایه در رشد شخصیت و تضمین موفقیت افراد است و باید از سنین کودکی و مدارج مختلف آموزشی به صورت هدفمند دنبال شود. 
وی با بیان اینکه هزینه در آموزش کودکان نوعی سرمایه‌گذاری است، گفت: جامعه ای که برای نسل آینده سرمایه‌گذاری می کند آهنگ متعادلی را به سمت نشاط و توسعه دارد.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مریم کاظمی و با شعار «کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» از امروز تا چهارم آذرماه در همدان برگزار می شود.
۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره بین المللی


تئاتر کودک


کانون پرورش فکری

نظرات بسته شده است.