از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73191

168 بازدید

علیرضا درویش نژاد روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: گروه های موسیقی از هرمزگان، مازندران، تهران و همدان برای اجرای برنامه های شاد در آیین گشایش جشنواره و برنامه شادپیمایی دعوت شده اند.وی با بیان اینکه در مجموع ۳۸ هنرمند در این گروه های موسیقی به هنرنمایی پرداختند ابراز […]

علیرضا درویش نژاد روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: گروه های موسیقی از هرمزگان، مازندران، تهران و همدان برای اجرای برنامه های شاد در آیین گشایش جشنواره و برنامه شادپیمایی دعوت شده اند.
وی با بیان اینکه در مجموع ۳۸ هنرمند در این گروه های موسیقی به هنرنمایی پرداختند ابراز امیدواری کرد: این گروه ها اوقات شاد و خاطره انگیزی برای مردم همدان به ویژه کودکان به وجود بیاورند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: حضور گروه های موسیقی سنتی علاوه بر ایجاد فضای شاد و با نشاط به حفظ و احیای موسیقی سنتی کمک می کند.
درویش نژاد خاطرنشان کرد: توجه به شادی و نشاط مردم خواسته رهبر معظم انقلاب است و در این راستا بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را با آیین شاد و مفرح آغاز می کنیم.
رئیس جشنواره با اشاره به اجرای حدود ۵۰ نمایش صحنه ای و خیابانی در این دوره از جشنواره گفت: ۱۳ کشور خارجی مهمان در این رویداد بزرگ هنری حضور دارند.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۲۸ آبان تا چهارم آذر به دبیری مریم کاظمی با شعار«کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.
۷۵۲۷/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


تئاتر


جشنواره تئاتر کودک


موسیقی سنتی

نظرات بسته شده است.