از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72988

111 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا؛ پس از اینکه قانون منع فعالیت بازنشستگان در دستگاه های دولتی و فدراسیون های ورزشی تصویب شد، فرجی که با استفاده از قانون ایثارگری زودتر از زمان مقرر بازنشسته شده بود، تلاش های زیادی را برای بازگشت به کار انجام داد.او حتی به دیوان عدالت برای ادامه فعالیتش شکایت […]

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا؛ پس از اینکه قانون منع فعالیت بازنشستگان در دستگاه های دولتی و فدراسیون های ورزشی تصویب شد، فرجی که با استفاده از قانون ایثارگری زودتر از زمان مقرر بازنشسته شده بود، تلاش های زیادی را برای بازگشت به کار انجام داد.
او حتی به دیوان عدالت برای ادامه فعالیتش شکایت کرد که به نتیجه رسید و امروز رسما اعلام شد که باید صندلی ریاست فدراسیون تازه المپیکی شده کاراته را ترک کند، چراکه پیش از این یک مرتبه از این قانون برای بازگشت به کار بهره برده بود. فرجی حتی امروز در فدراسیون کاراته حاضر نشد.
فرجی دی ماه سال ۱۳۹۵ به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شده بود. وی پیش از این نیز سابقه ریاست در فدراسیون کاراته را داشت که پس از ۲ سال استعفاء داد.
از «احمد شقاقی» نایب رئیس فدراسیون کاراته، «محسن آشوری» دبیر فدراسیون و «محمدشروین اسبقیان» رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها از گزینه های سرپرستی فدراسیون کاراته نام برده می شود.
ورزشی**۳۷۸۳**۱۵۹۷

انتهای پیام /*


ورزش


رزمی


کاراته

نظرات بسته شده است.