از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72901

109 بازدید

به گزارش خطرنگار، سعید بهشتی راد روز شنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نگاه و اهمیت ویژه بسیج و بسیجی توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: وجود همیشگی چفیه بر شانه رهبری به همراه فرمایش های گهربار ایشان، گویای مطلب فوق است که مایه مباهات […]

به گزارش خطرنگار، سعید بهشتی راد روز شنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نگاه و اهمیت ویژه بسیج و بسیجی توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: وجود همیشگی چفیه بر شانه رهبری به همراه فرمایش های گهربار ایشان، گویای مطلب فوق است که مایه مباهات بسیجیان است.
بهشتی راد با بیان اینکه بسیجیان خادمان ملت هستند، افزود: بسیجیان افرادی هستند که برای دفاع از این خاک و آب سینه ستبر می کنند و مظهر پیشرفت، ایستادگی، وحدت و خدمت خالصانه هستند.
وی تقارن هفته بسیج با هفته وحدت را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: تحریم ها نمی تواند مانع از اتحاد مردم در برابر استکبار شود و حتی نتواست صادرات ایران را تضعیف کند و یا آن را به صفر برساند.
بهشتی راد ادامه داد: همزمان با شروع هفته وحدت و بسیج روز ۲۸ آبان در بسیج امام شافعی راس ساعت ۲۰ جشن بزرگ میلاد برگزار می شود.
وی از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در حسینیه بیت آیت الله علما با حضور مقامات استانی ، شهرستانی و بسیجیان و رزمندگان در ۲۹ آبان به عنوان برنامه ای دیگر یاد کرد.
وی اضافه کرد، همچنین در یکم آذر همایش آبروی محله شهدای شعبانی در محله بازرگانی کرمانشاه برگزار می شود.
بهشتی راد از غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از فعالان بسیجی و رزمنده، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی نشست سبک زندگی اسلامی ایرانی در حوزه ها و پایگاه ها و همچنین خاطره گویی رزمندگان به عنوان دیگر برنامه های هفته بسیج یاد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه همچنین از ویزیت رایگان و خدمت رسانی به محرومان در مناطق آسیب پذیر در هفته بسیج خبر داد.
۷۴۶۰/۳۰۳۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


هفته بسیج


هفته وحدت


بهشتی

نظرات بسته شده است.