از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72842

139 بازدید

محمد مولایی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، بیان کرد: آب رودخانه سرحونی همچنان بالاست و تردد را برای خودروها مشکل کرده و تنها با تراکتور و خودروی کمک دار تردد جریان دارد.وی افزود: انتظار می رود اداره کل امورعشایر خوزستان هر چه سریعتر نسبت به احداث پل در این مسیر که […]

محمد مولایی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، بیان کرد: آب رودخانه سرحونی همچنان بالاست و تردد را برای خودروها مشکل کرده و تنها با تراکتور و خودروی کمک دار تردد جریان دارد.
وی افزود: انتظار می رود اداره کل امورعشایر خوزستان هر چه سریعتر نسبت به احداث پل در این مسیر که گفته می شود تامین اعتبار نیز شده، اقدام کند.
رییس شورای شهرستان اندیکا ادامه داد:با هر بارندگی شدید تردد در این مسیر مختل می شود و نیاز است بهسازی جاده رگ منار به عنوان جاده جایگزین در چنین مواقعی انجام شود.
رییس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا نیز در این زمینه به خبرنگار خطرنگار، گفت:برای احداث پل’دره شیرون’ و’سرحونی’۳۰میلیارد ریال در سفر اخیر استاندار خوزستان به بخش چلو مصوب و مبلغ ۱۰میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.
رسول مدملیل افزود:به محض تخصیص اعتبار و پاسخ استعلام ها توسط دستگاهای مربوطه کار احداث پل در این مسیر آغاز می شود.
وی ادامه داد:حدود ۲میلیارد ریال هم برای بهسازی جاده رگ منار از محل اعتبارات ارزش افزوده مشخص شده که قرار است در ماه آینده اجرا شود.
جاده ارتباطی ۱۰ روستای اندیکا از شامگاه چهارشنبه به دلیل طغیان رودخانه مسدود شده بود که بدون هیچ اقدامی توسط مسئولان مربوطه، فروکش کردن رودخانه ها باعث بازگشایی این جاده ها شد.
روز جمعه نیز یک مادر باردار در روستای دهدیک (یکی از این ۱۰روستا) به دلیل طغیان رودخانه و مسدود شدن راه در یک عملیات هشت ساعته توسط ماموران امدادی به وسیله قایق نجات پیدا کرد.
شهرستان اندیکا به سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان تقسیم شده و در ۱۸۶ کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.
۷۱۵۹/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


فروکش رودخانه های فصلی


راه های اندیکا


تردد

نظرات بسته شده است.