از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72797

94 بازدید

به گزارش روز شنبه خطرنگار، این روزنامه معتبر اسپانیایی نوشت: تمام تیم های جهان به حمایت هوادارانشان نیاز دارند، در واقع فقدان تماشاگران فوتبالی با مرگ تدریجی این ورزش محبوب برابر خواهد بود.به عبارت دیگر می توان گفت که یکی از وجوه تمایز باشگاه ها در تعداد هوادارانی است که به طور میانگین برای هر […]

به گزارش روز شنبه خطرنگار، این روزنامه معتبر اسپانیایی نوشت: تمام تیم های جهان به حمایت هوادارانشان نیاز دارند، در واقع فقدان تماشاگران فوتبالی با مرگ تدریجی این ورزش محبوب برابر خواهد بود.
به عبارت دیگر می توان گفت که یکی از وجوه تمایز باشگاه ها در تعداد هوادارانی است که به طور میانگین برای هر بازی از تیم محبوبشان حمایت می کنند.
مارکا در ادامه ضمن اشاره به برگزاری زنجیره ای از نظرسنجی ها که بهترین ورزشگاه، بهترین لوگو و بهترین پیراهن تیم ها را نیز شامل می شود، از شرکت کنندگان خواست تا از روی منطق و به دور از احساسات و تعصب رای خود را اعلام کنند.
نکته جالب توجه در خصوص این نظرسنجی، حضور هواداران تیم پرسپولیس تهران در رتبه سوم بهترین هوادارترین تیم های این فهرست است.
باشگاه پرسپولیس که به تازگی در حضور چیزی حدود ۸۰ هزار هوادار پر شور خود در ورزشگاه آزادی تهران پس از پذیرفتن شکست در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن، برای نخستین بار عنوان نایب قهرمانی معتبرترین رقابت باشگاهی قاره کهن را از آن خود کرده است، همواره از حمایت هواداران خود بهره برده است، بطوریکه این تیم در جریان لیگ قهرمانان، دو مرتبه خود را از لبه پرتگاه حذف نجات داد.
قرمزهای تهران پس از شکست در بازی رفت مقابل الجزیره امارات در مرحله یک هشتم در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی به بازی برگشتند و به یک چهارم راه یافتند؛ قصه این بار در برابر الدحیل قطر تکرار شد.
تیمی مدعی که پس از پیروزی در ورزشگاه خانگی خود به رکورد ۹ برد پیاپی در یک دوره از لیگ قهرمانان آسیا دست یافت و برای شکستن رکورد بیشترین پیروزی های متوالی به یکی از خوفناک ترین ورزشگاه های جهان پا گذاشت اما اوضاع بر وفق مراد آن ها پیش نرفت و غول های تهران با تکیه بر آنچه تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا «دیگ جوشان آزادی» نامید، بازگشتی رویایی و غرور انگیز را رقم زدند و در ادامه هم پس از گذر از سد دیگر تیم مدعی قطری یعنی «السد» خود را به فینال رساندند.
*۱۰ تیم نخست این فهرست تا اینجای رای گیری از قرار زیر است:
۱- پنارول (اروگوئه)
۲ – پالمیراس (برزیل)
۳ – پرسپولیس (ایران)
۴ – کورینتیانس (برزیل)
۵ – راخا کازابلانکا (مراکش)
۶ – الاهلی (عربستان)
۷ – بوکاجونیورز (آرژانتین)
۸ – بتیس (اسپانیا)
۹ – اتلتیکومادرید (اسپانیا)
۱۰- رئال مادرید (اسپانیا)
ورزشی**۳۹۹۱**۳۷۸۳**

انتهای پیام /*


ورزش


پرسپولیس


مارکا


پرهوادارترین

نظرات بسته شده است.