از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72684

142 بازدید

به گزارش فلسطین الیوم به نقل از پایگاه خبری روتر رژیم صهیونیستی، ساره نتانیاهو اواخر ماه جاری میلادی (نوامبر) در یک پرونده جدید فساد مورد تحقیق قرار می گیرد.براساس این گزارش، همسر نتانیاهو در مورد موضوع فریب بازرس دولت تحت بازجویی و تحقیق قرار خواهد گرفت.این رسانه صهیونیستی افزوده است که پرونده جدید فساد ساره […]

به گزارش فلسطین الیوم به نقل از پایگاه خبری روتر رژیم صهیونیستی، ساره نتانیاهو اواخر ماه جاری میلادی (نوامبر) در یک پرونده جدید فساد مورد تحقیق قرار می گیرد.
براساس این گزارش، همسر نتانیاهو در مورد موضوع فریب بازرس دولت تحت بازجویی و تحقیق قرار خواهد گرفت.
این رسانه صهیونیستی افزوده است که پرونده جدید فساد ساره نتانیاهو تحت عنوان پرونده ۴۰۰۱ نام دارد.
این نخستین پرونده فساد همسر نتانیاهو نیست. وی پیش تر به هزینه کردن بیش از ۱۰۲ هزار دلار سوءاستفاده از اموال دولتی در مصارف شخصی متهم شده بود. از وی همچنین در پرونده موسوم به «۴۰۰۰» نیز بازجویی صورت گرفته است.
خانواده نتانیاهو در ماه های اخیر درگیر چندین پرونده فساد مالی هستند و بارها و بارها اخبار آن در صدر رسانه های عبری و بین المللی قرار گرفته است.
مرداد ماه امسال (۱۷ اوت) بود که پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از نخست وزیر اسرائیل در پرونده ۴۰۰۰ یا «پرونده بِیزِک» یک بازجویی ۴ ساعته به عمل آورده است. این پرونده فساد، چهارمین موردی است که نتانیاهو مظنون به شراکت در آن است.
نتانیاهو در این پرونده متهم است که به «شائول الویچ» مالک شرکت «بِیزِک» میلیون ها دلار تسهیلات مالی پرداخت کرده تا پایگاه خبری «واللا» وابسته به این سرمایه دار صهیونیست از او حمایت رسانه ای داشته باشد.
تاکنون نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۱۲ بار در پرونده هایی که در آن ها گرفتار است، مورد بازجویی قرار گرفته است. پرونده هایی که در رسانه ها به «پرونده ۱۰۰۰» ، «پرونده ۲۰۰۰» و «پرونده ۳۰۰۰» معروف شده است. علاوه بر این وی در پرونده فساد مالی همسرش نیز مورد بازجویی قرار گرفته است.
نتانیاهو در پرونده موسوم به ۱۰۰۰، رشوه هایی به مبلغ حدود ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرده که هدیه از سوی سرمایه داران عنوان شده است.
اما در پرونده ۲۰۰۰ نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل، متهم است که با «ارنون موزس» ناشر روزنامه میانه رو و معروف «یدیعوت آحارونوت» رژیم صهیونیستی توافق کرده که اخبار مثبتی از او در این روزنامه منتشر شود و در عوض هم رژیم ، رقیب این روزنامه یعنی «اسرائیل هیوم» را تحت فشار قرار دهد.
جنجالی ترین پرونده او موسوم به ۳۰۰۰ است که مربوط به خرید سه زیر دریایی آلمانی توسط رژیم صهیونیستی می باشد و در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) سر و صدای زیادی راه انداخت.
در پی رسواشدن پرونده های فساد مالی نتانیاهو، در زمستان سال گذشته، برای چند هفته، هزاران شهرک نشین صهیونیست علیه فساد نتانیاهو در مقابل خانه او یا میدان های تل آویو تظاهرات کردند.
معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن ها نوشته شده بود «خداحافظ نتانیاهو»، «جرم نخست وزیر» و «فاسدان بروید»، خواستار استعفای وی بودند و از دادستانی رژیم صهیونیستی می خواستند تا در روند رسیدگی به اتهام های نتانیاهو تسریع کند.
نخست وزیری نتانیاهو سال ۲۰۱۹ پایان می یابد.
شبک**۹۳۶۵**۱۳۹۲

انتهای پیام /*


سیاسی


ساره نتانیاهو


بنیامین نتانیاهو


فساد

نظرات بسته شده است.