از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72627

59 بازدید

وی در این پیام که روز جمعه در اختیار خطرنگار، قرار گرفت، بیان کرد: با سلام و عرض تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و همچنین تسلیت درگذشت ناباورانه مرحوم دکتر سید تقی نوربخش به عموم هم استانی ها و همشهریان عزیز، خداوند منان را شاکرم توفیقی حاصل شد چند صباحی خدمتگزاری کوچک برای […]

وی در این پیام که روز جمعه در اختیار خطرنگار، قرار گرفت، بیان کرد: با سلام و عرض تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و همچنین تسلیت درگذشت ناباورانه مرحوم دکتر سید تقی نوربخش به عموم هم استانی ها و همشهریان عزیز، خداوند منان را شاکرم توفیقی حاصل شد چند صباحی خدمتگزاری کوچک برای مردم بزرگ این استان باشم.
وی گفت: آنچه را در توان داشتم صادقانه در طبق اخلاص نهادم و در حوزه ماموریتم علیرغم کاستی ها و موانع فراوان از هیچ کوششی جهت بهبود اوضاع، تقویت همدلی، توسعه سیاسی و اجتماعی و…فروگذار ننمودم.
معاون سابق استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: اما با این وجود توفیق بیش از این یار نبود و به دلیل مشکلات و تالمات جسمی که بخشی از آن ناشی از دوران دفاع مقدس بود با تحمل شداید و ایستادگی و مقاومت در این خصوص متاسفانه به توصیه پزشکان از ادامه خدمت معذور و مجبور به ترک مسئولیت گردیدم.
وی افزود: از لطف و محبت همه مردم شریف و مدیران و همکاران محترم کمال قدردانی و تشکر را دارم و ضمن خداحافظی از بابت قصور و کاستی ها طلب حلالیت و اعتذار می نمایم.
اسماعیلی در این پیام نوشت که به فرموده شهید بزرگوار چمران: خدایا آنان که به من خوبی کردند به من مهر و وفا آموختند، آنان که از من انتقاد کردند به من راه و رسم زندگی آموختند، آنان که به من بدی کردند مرا هوشیار نمودند، پس خدایا به همه آنان که باعث تعالی دنیا و آخرت من شدند خیر و نیکی برسان. مجددا ضمن طلب حلالیت همواره خویش را نیازمند دعای خیر همه شما خوبان می دانم.
فروغ مهر الهی روشنگر سرای دل و چراغ توفیق فرا راه طریقتان باد.
برادر کوچک شما علی اسماعیلی
به گزارش خطرنگار، اسماعیلی بهمن سال گذشته به پیشنهاد استاندار خراسان جنوبی و با حکم وزیر کشور به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.
محمدمهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی در حکمی «محمدرضا حسنی مقدم» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی منصوب کرد.
۳۰۲۸

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


استانداری


معاون سیاسی

نظرات بسته شده است.