از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72606

84 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، اقشار مختلف مردم نیز امروز جمعه در گرگان و تهران با حضور در مراسم تشییع مرحومان نوربخش و تاج الدین با این دو مدیر سازمان تامین اجتماعی وداع کردند. در پی این سانحه دکتر روحانی و جمعی از مقامات سه قوه، معاونان رییس جمهور، وزرا و مسوولان استان گلستان با صدور […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، اقشار مختلف مردم نیز امروز جمعه در گرگان و تهران با حضور در مراسم تشییع مرحومان نوربخش و تاج الدین با این دو مدیر سازمان تامین اجتماعی وداع کردند.
در پی این سانحه دکتر روحانی و جمعی از مقامات سه قوه، معاونان رییس جمهور، وزرا و مسوولان استان گلستان با صدور پیام های جداگانه درگذشت تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون وی را تسلیت گفتند.
در پیام تسلیت دکتر حسن روحانی رییس جمهوری آمده است؛ مرحوم نوربخش همراه صدیق و کوشای دولت در پنج سال گذشته مدیری متعهد و دلسوز، پرکار، صادق و متواضع بود که لحظه ای از خدمت به خانواده تامین اجتماعی به ویژه کارگران زحمتکش و بازنشستگان شریف باز نایستاد.
رییس جمهوری افزود: مرحوم تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی نیز سال ها در مسئولیت های مختلف پارلمانی و اجرایی خدمات ارزنده ای داشتند و تقدیر چنین بود که این دو چهره خدمتگزار با هم و در مسیر خدمت به مردم به دیدار معبود بشتابند.
رییس مجلس شورای اسلامی هم در پیامی اظهار کرد: جان باختن اندوهبار دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان و نماینده اسبق اصفهان در ‌مجلس شورای اسلامی در اثر سانحه تصادف موجب تاسف و تاثر گردید.
در پیام تسلیت علی لاریجانی آمده است: این خدمتگزاران صدیق به انقلاب و مردم‌ هنگام انجام خدمت و در حین ماموریت برای بازدید و افتتاح چند پروژه درمانی و اجتماعی در استان گلستان جان باختند.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری هم در پیام تسلیتی نوشت: درگذشت غم انگیز دو چهره خدوم کشور جناب آقایان دکتر سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در حادثه تلخ و دلخراش تصادف خودرو و در حین انجام وظیفه به لقاءالله پیوستند، موجب تأسف و تألم فراوان شد.
علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور، وزرای بهداشت و ورزش و جوانان هم در پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه را تسلیت گفتند.
همچنین محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید مناف هاشمی استاندار گلستان در پیامی مشترک نوشتند: سانحه رانندگی هولناکی که ۲۴ آبان در جاده کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان آقایان سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی شد.
در این پیام آمده است: این ضایعه آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمی گنجد. بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران خدمات و زحمات بی دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و به راستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.
آنان نوشتند: اینجانبان ضمن تقدیر از پیگیری های ریاست محترم جمهوری و معاون اول رئیس جمهوری این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می کنیم و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت داریم.
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهوری نیز در توئیتر نوشت: بارها با دکتر نوربخش همدلانه گفت و گو کرده بودم؛ اخلاص، تدین، حرفه ای گرایی، دل نگرانی برای بیمه شدگان و محافظت از منابع مالی صندوق از ویژگی های بارز ایشان بود. خداوند ایشان را با اولیای طاهرینش محشور فرماید.
جمهوری اسلامی مرکز گلستان سوم مهر ماه امسال در گزارشی با عنوان ‘بازی با جان در جاده های ناامن گلستان’ به موضوع حوادث رانندگی در این استان پرداخت و لزوم توجه بیشتر به امنیت جاده ها و یافتن راهکارهای مناسب برای کاهش حوادث جاده ای، تلفات و نیز ضرر و زیان ناشی از آن را از زبان کارشناسان مورد تاکید قرار داد.
عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان چندی قبل گفته بود که در یکسال گذشته ۳۹۸ نفر در سوانح رانندگی استان جان باختند.
به گزارش خطرنگار، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسوولان این وزارتخانه روز گذشته (پنجشنبه) سفر کاری به استان گلستان داشت که خودرو همراهان وی در حومه گرگان بر اثر برخورد با تریلی صدمه دید که بر اثر آن چهار نفر جان باخته یا زخمی شدند.
۳۰۹۱/۲۷۲۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


پیام تسلیت


تصادف


گلستان

نظرات بسته شده است.