از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72514

117 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در جلسه اخلاق مدیران کل آذربایجان شرقی در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اظهار داشت: بنده هیچ نظری در مورد انتصاب استاندار جدید ندارم و هیچ حرفی از قول بنده در مورد استاندار جدید صحت ندارد.وی افزود: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در جلسه اخلاق مدیران کل آذربایجان شرقی در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اظهار داشت: بنده هیچ نظری در مورد انتصاب استاندار جدید ندارم و هیچ حرفی از قول بنده در مورد استاندار جدید صحت ندارد.
وی افزود: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از مسوولان است بنابراین نه کسی را سفارش کردم و نه قصد سفارش کردن را دارم.
استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: روز جمعه در نماز جمعه با مردم شریف استان خداحافظی می کنم.
وی افزود: شنبه، آخرین روز کاری من در سمت استاندار آذربایجان شرقی است و امیدوارم مردم استان قصورات بنده را در خدمت به آنان حلال کنند.
وی افزود: ۱۴ ماه خدمت در کسوت استاندار آذربایجان شرقی سرشار از افتخار و خاطره برای بنده است.
مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و رحیم شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی وی با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان ضمن نائل شدن به افتخار بازنشستگی شامل این قانون می شوند.
پیش از این انتصاب حمید چیت چیان به استانداری آذربایجان شرقی بر سر زبان ها بود که در نهایت روز گذشته این موضوع منتفی شد.
در زمان حاضر اسامی مختلفی از سوی گروه ها و جریان های سیاسی و رسانه های وابسته به آنها به عنوان گزینه های احتمالی استانداری آذربایجان شرقی مطرح می شود.
۳۰۹۳/۵۱۸

انتهای پیام /*


سیاسی


امام جمعه تبریز


انتخاب استاندار آذربایجان شرقی


جلسه اخلاق

نظرات بسته شده است.