از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72419

152 بازدید

سید سعید شاهرخی چهارشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: ۲ محور اصلی مورد تاکید دولت شامل اشتغال و بهبود معیشت با جدیت در استان همدان دنبال می شود.وی با یادآوری اینکه این اولویت ها در پنج سال گذشته نیز مورد توجه بوده است، افزود: طبق گفته رئیس جمهوری در […]

سید سعید شاهرخی چهارشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: ۲ محور اصلی مورد تاکید دولت شامل اشتغال و بهبود معیشت با جدیت در استان همدان دنبال می شود.
وی با یادآوری اینکه این اولویت ها در پنج سال گذشته نیز مورد توجه بوده است، افزود: طبق گفته رئیس جمهوری در جلسه امروز هیات دولت، توفیقات خوبی در این مسیر کسب شده است.
استاندار همدان اضافه کرد: برای بهبود وضعیت معیشت و اشتغال، تحقق اهداف سند اشتغال استان در دستور کار است تا بتوان طبق این سند سالانه ۲۰ هزار شغل جدید در استان ایجاد کرد.
شاهرخی ادامه داد: علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی جدید، حفظ مشاغل ایجاد شده، تقویت واحدهای تولیدی و احیای واحدهای تعطیل و راکد محورهای اصلی کار استانداری است.
وی تاکید کرد: در این چارچوب برای جذب سرمایه گذاری در بخش خصوصی از توان اعضای شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی و برای بهبود وضعیت معیشتی مردم از ظرفیت ستاد تنظیم بازار استفاده می شود.
استاندار همدان گفت: همچنین ارتقای سرمایه های اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توجه به ظرفیت جوانان، استفاده از توان بانوان و توجه به شایسته سالاری در واگذاری مسئولیت ها مورد توجه است.
شاهرخی توجه به احزاب، منشور حقوق شهروندی و گفت و گوی سیاسی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: همدان در راستای تحقق منشور گفت و گوی سیاسی فعالیت های موثری انجام داده است.
وی تاکید کرد: به منظور پرهیز از حاشیه و صرف توان و وقت برای خدمت، به طور حتم وفاق و همدلی ایجاد شده بین مجموعه دولت در استان با مجمع نمایندگان و دیگر نهادها حول محور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان حفظ می شود.
به گزارش خطرنگار، رئیس جمهوری پیش از ظهر امروز /چهارشنبه/ در جلسه هیات دولت و معرفی استاندار جدید همدان گفت: سید سعید شاهرخی سوابق زیادی در استان های مختلف دارد و آخرین مسئولیت وی فعالیت در پست معاون استانداری همدان است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی بیان کرد: همدان پیشرفت خوبی از جمله در حوزه اشتغال کرده و وضعیت اشتغال این استان بسیار برجسته و مناسب است که در این راستا از [محمدناصر نیکبخت] استاندار سابق همدان قدردانی می شود.
وی ادامه داد: همدان دارای جاذبه های خوبی از نظر گردشگری داخلی و خارجی است و این استان به واسطه وجود این جاذبه ها بسیار جذاب و دیدنی است.
رئیس جمهوری آب و هوای مناسب به ویژه در فصل تابستان، صنایع دستی برجسته و رونق فعالیت سفالگری را از دیگر مزیت های استان همدان برشمرد.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی تاکید کرد: در دوران مسئولیت استاندار جدید خواستار تحرک بیشتر در رونق اقتصادی و اشتغال بوده و امیدوارم مردم همدان در دوره جدید رضایت بیشتری داشته باشند.
وی بیان کرد: همدان از استان های دارای حوزه علمیه و دانشمندان بزرگ در گذشته و حال است و امیدوارم شاهرخی بتواند منشا خدمات خوبی برای این استان شود.
سید سعید شاهرخی استاندار جدید همدان از هفتم آبان سال گذشته طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان منصوب شده بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان و قزوین از جمله سوابق کاری شاهرخی پیش از حضور در همدان است.
وی همچنین سابقه ۱۵ سال خدمت به عنوان فرماندار در شهرستان های مختلف همدان و شهرداری را در کارنامه خود دارد.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


سیاسی


استاندار جدید همدان


اولویت ها و برنامه ها


اشتغال و معیشت

نظرات بسته شده است.