از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72303

386 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری ‘فلسطین الیوم’، البطش گفت: این دوره از جنگ که با دستاوردهای جدید میدانی همراه شد، حامل پیام واضح برای دشمن صهیونیستی است که مردم فلسطین مقاومت را تنها گزینه پیروزی بر دشمن می داند و با هرگونه سازش و عقب نشینی از اصول خود و نادیده گرفتن خون شهدا […]

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری ‘فلسطین الیوم’، البطش گفت: این دوره از جنگ که با دستاوردهای جدید میدانی همراه شد، حامل پیام واضح برای دشمن صهیونیستی است که مردم فلسطین مقاومت را تنها گزینه پیروزی بر دشمن می داند و با هرگونه سازش و عقب نشینی از اصول خود و نادیده گرفتن خون شهدا مخالف است.
ارتش رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه ای را از یکشنبه شب به نوار غزه آغاز کرده که بر اساس آخرین آمار، در این حملات هفت غیرنظامی کشته شده اند.
وی تصریح کرد: مبارزات شجاعانه مردم فلسطین در این مرحله از جنگ با رژیم صهیونیستی، آنها را مجبور به پذیرش آتش بس کرد، این در حالی است که مقاومت باید برای مرحله بعدی رویارویی آماده باشد.
البطش از نقش و اصرار مصر در توقف تجاوز دشمن صهیونیستی به مردم بی گناه فلسطین تقدیر کرد.
وی از ‘محمود عباس’ رئیس ‘تشکیلات خودگردان فلسطین’ خواست با برداشتن تحریم ها از غزه و برگزاری یک جلسه ملی فوری بر وحدت ،مشارکت ، پایان دادن به تقسیم بندی و بازسازی ‘سازمان آزادیبخش فلسطین’ تاکید کند و بدین وسیله به طرح ملی فلسطینیان اعتبار بخشد.
وی با تاکید بر تداوم راه پیمایی های مردمی در ‘الخلیل، رام الله و جنین’ و دیگر مناطق کرانه باختری و اعلام همبستگی آنها با ‘راه پیمایان بازگشت’ در نوار غزه، خواستار خنثی سازی توطئه جدا سازی کرانه باختری از نوار غزه شد.
البطش با تشکر از مواضع کشورهای حامی مقاومت فلسطین بار دیگر بر مخالفت با هرگونه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
وی عنوان راه پیمایی بازگشت این هفته را ‘عادی سازی جنایت و خیانت است’ نامید و از مردم مناطق مختلف فلسطین خواست به مشارکت فعالانه خود در آن ادامه دهند.
راه پیمایی مسالمت آمیز بازگشت از دهم فروردین امسال هر جمعه در مرزهای نوار غزه با سرزمینهای اشغالی انجام می شود.

** سرایا القدس از موشک جدید خود رونمایی کرد
‘سرایا القدس’ شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی دیشب در بیانیه ای با رونمایی از موشک جدید خود از ورود آن به میدان جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی خبر داد.
این بیانیه افزود: موشک جدید منطقه اشغالی ‘عسقلان’ را هدف قرار داد و خسارات زیادی به صهیونیست ها وارد کرد.
بیانیه مذکور تاکید کرد که موشک جدید دارای توان ویران کننده زیادی است که می تواند سرزمینهای اشغالی را به جهنم دشمن تبدیل کند.
رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به شکست این رژیم در حملات اخیر به غزه اعلام کردند که ‘بنیامین نتانیاهو’ نخست وزیر این رژیم این بار نیز طبق عادت ، پشت ارتش و موسسات امنیتی صهیونیستی پنهان شده است.
رسانه های صهیونیستی افزودند: نتانیاهو قادر به گفتن واقعیت درباره غزه نیست .
رسانه های مذکور از احتمال استعفای ‘ اویگدور لیبرمن’ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل شکست اخیر در غزه و موافقت با آتش بس تا ظهر امروز خبر دادند.
وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که در پی بمباران منطقه ‘خان یونس’ در نوار غزه دست کم شش تن کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.
‘گردان های قدس’ نیز در پی این حملات با اعلام بسیج عمومی، نیروها و یگان های میدانی خود را فراخواند و تمامی مناطق و ورودی های غزه را به کنترل درآورد.
مقام های صهیونیستی با اذعان به ناکارآمدی ‘گنبد آهنین’ اعلام کردند که این سامانه تنها موفق به رهگیری ۶۰ فروند از راکت شلیک شده از نوار شده است.
در درگیریهای اخیر نوار غزه بین ارتش اشغالگر و رزمندگان فلسطینی دو صهیونیست کشته و ۱۰ تن دیگر مجروح شدند.
خاورم** ۱۴۵۳**۱۶۵۱

انتهای پیام /*


سیاسی


جهاد اسلامی


آمادگی


رژیم صهیونیستی

نظرات بسته شده است.