از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72301

85 بازدید

به گزارش خطرنگار، سردار امیرعلی حاجی زاده روز چهارشنبه در نشست خبری که در حاشیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد، افزود: دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی سه طرح جنگ اقتصادی،جنگ نظامی و ناامن سازی ایران را دنبال می کنند.وی گفت: آنها می خواهند همان طرح […]

به گزارش خطرنگار، سردار امیرعلی حاجی زاده روز چهارشنبه در نشست خبری که در حاشیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد، افزود: دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی سه طرح جنگ اقتصادی،جنگ نظامی و ناامن سازی ایران را دنبال می کنند.
وی گفت: آنها می خواهند همان طرح ناامن سازی عراق و سوریه را در ایران پیاده کنند و برای تحقق این هدف به هر وسیله ای از جمله گروهک های تروریستی و منافق متوسل شده اند.
این مسئول نظامی اضافه کرد: ایران با هوشیاری و عملیات پیش دستانه موفق شد اتاق فکر گروهک های تروریستی را مورد هدف قرار داده و اکثر عملیات آنها را با شکست مواجه سازد.
وی اضافه کرد: تنها سه یا چهار درصد عملیات گروهک های تروریستی در سال جاری موفق بوده و مابقی عملیات های آنها شکست خورده است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی های نیروهای مسلح و هوافضا گفت: تقریبا ماهانه یا هر فصل یک موفقیت جدید نظامی در کشور رونمایی می شود اما به دلیل برخی مصلحت ها همه آنها اطلاع رسانی نمی شود.
حاجی زاده اضافه کرد: همواره در حوزه موشکی، هواپیمایی،پهبادهای بدون سرنشین، جنگ الکترونیک،جنگ پدافندی و حوزهای دیگر زمینی، دریایی و فضایی کارهای بزرگی انجام می شود که برخی در مقاطع مختلف رسانه ای می شود.
این مسئول ادامه داد: برآیند این دستاوردها قدرت برتر ایران در منطقه است که دوستان و دشمنان نیز به آن اذعان کرده اند.
وی با بیان اینکه اوج فناوری های یک کشور در حوزه نظامی به کار گرفته می شود، افزود: امروزه برای ساخت و تولید یک موشک و هدایت آن برای برخورد به نقطه هدف فناوری بسیار پیچیده ای در ایران به کار گرفته شده است که در بخش های دیگر چنین فناوری وجود ندارد.
حاجی زاده گفت: ایران در دست یابی به این فناوری پیچیده موفق بوده، اما چگونه است که هنوز برخی از مشکلات کشور در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و … حل نشده است؟
وی گفت: به عنوان مثال رادار سوم خرداد که در این کنگره به نمایش گذاشته شده هزار و ۷۰۰ رادار تنظیم شده در یک سامانه است که با هم کار می کنند و بی نظیر است.
این مسئول اضافه کرد: امروز در بخش غیر نظامی با مشکل فناوری مواجه نیستیم بلکه مشکل اصلی ما در نوع مدیریت است و اگر نگاه و الگوی ما برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت باشد تمامی موانع حل خواهد شد.
وی با بیان اینکه مردم نقش موثری در انتخاب مدیران و اصلاح وضع جامعه دارند، گفت: مردم می توانند با انتخاب مدیران انقلابی و جهادی گام های بلندی را برای حل مشکلات جامعه بردارند.
حاجی زاده یادآور شد: ما از جبهه های پیچیده و سخت دوران دفاع مقدس عبور کردیم و کارهای نشدنی شدنی شد و می توانیم با مدیریت بهتر از این مقطع حساس نیز عبور کنیم.
۶۱۰۱

انتهای پیام /*


سیاسی


شهدا


عملیات ناامن سازی


قزوین

نظرات بسته شده است.