از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72208

142 بازدید

کیا محمد صرفی سه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، اظهارداشت: روز گذشته پس از اعلام آمادگی دو فعال سیاسی زاکانی و تاجزاده جهت برگزاری مناظره دعوتنامه نشست برای آنها ارسال شده و منتظر پاسخ هستیم .وی با اشاره به بیان مشی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در هشت دهه گذشته افزود: […]

کیا محمد صرفی سه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، اظهارداشت: روز گذشته پس از اعلام آمادگی دو فعال سیاسی زاکانی و تاجزاده جهت برگزاری مناظره دعوتنامه نشست برای آنها ارسال شده و منتظر پاسخ هستیم .
وی با اشاره به بیان مشی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در هشت دهه گذشته افزود: انجمن این افتخار را دارد که بعد از هشت دهه فعالیت همچنان می تواند پرچم دار گفت و گوی دانشگاهی در محیطی عمومی با مشارکت همه افکار باشد.
صرفی تصریح کرد: محدود کردن دانشگاه و تفکر به طور قطع نتیجه ای جز عقب راندن افراد فعال در حوزه اندیشه از فعالیت ها و اداره کشور نخواهد داشت.
سخنگوی انجمن اسلامی دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری مناظرات در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد : اسلام مکتب گفت و گو است چنان که در دوران ائمه اطهار بسیار می بینیم که امام معصوم (ع) بارها با افراد با تفکرات مختلف در باره مسائل علمی و دینی به مناظره می نشیند.
وی افزود: مشی گفت و گو در ابتدای انقلاب هم در بزرگانی چون شهید بهشتی دیده می شد که مناظراتی را در مقابل چشمان مردم برگزار می کردند.
**۹۴۸۷**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه تهران


انجمن های اسلامی


تاجزاده


زاکانی

نظرات بسته شده است.