از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71934

68 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدباقر اثنی‌ عشری عصر دوشنبه در مراسم افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان افزود: صنعت ICT(فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات) از ابزاریست که می‌تواند با مشکلات اقتصادی مبارزه کند و برای مردم رفاه و آسایش بدنبال آورد. وی افزود: بر اساس اطلاعات مرکز آمار بانک مرکزی، ICT بدون اپراتورها […]

به گزارش خطرنگار، محمدباقر اثنی‌ عشری عصر دوشنبه در مراسم افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان افزود: صنعت ICT(فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات) از ابزاریست که می‌تواند با مشکلات اقتصادی مبارزه کند و برای مردم رفاه و آسایش بدنبال آورد.
وی افزود: بر اساس اطلاعات مرکز آمار بانک مرکزی، ICT بدون اپراتورها به اندازه بخش صنعت و معدن، ۲ برابر صنعت حمل و نقل هوایی و نصف صنعت خودرو، در اقتصاد کشور نقش دارد.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: صنعت ICT همواره ثروت آفرین بوده و باعث رشد تولید و اشتغال در کشور شده و در کاهش بیکاری بسیار تاثیرگذار است.
اثنی ‌عشری با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان از بدو تاسیس تاکنون فعالیت چشمگیری داشته است، تاکید کرد: این استان همواره در صنعت ICT پیشگام و موتور توسعه بوده است.
وی افزود: سازمان نظام صنفی رایانه ای در حال حاضر در ۲۸ استان کشور تشکیل شده است و ۱۴ هزار عضو دارد.
رئیس سازمان ‌نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان هم در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری با شعار ‘اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی’ برپا شده است.
محمد اطرج افزود: برای تحقق شعار امسال، یک سالن به جوانان و استارتاپ ها و فناوری های نوپا اختصاص پیدا کرده است.
حمیدرضا طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان هم در این مراسم گفت: با توجه به شرایط امروز باید برخی از رویکردها در حوزه ICT و IT، نرم افزار و سخت افزار تغییر پیدا کند.
همزمان با برپایی این نمایشگاه، سمینارهای آموزشی و تخصصی با همکاری پنج دانشگاه استان اصفهان زیر عنوان آینده سرویس های شهر هوشمند در اصفهان، ارز دیجیتال و بلاکچین، شبکه های هوشمند انرژی و اینترنت اشیا، انقلاب صنعتی نسل چهارم، شبکه های مبتنی بر نرم افزار و امنیت آنها، داده های حجیم در حوزه زیست محیطی و سلامت برپا می شود.
سکوها و تولیدکنندگان محتوا، هوش مصنوعی در علوم پزشکی و روانشناسی، خلاصه سازی متون پزشکی با داده کاوی، سیستم های واسط مغز و کامپیوتر، روش های نوین پیشگیری، تشخیص و درمان با پردازش تصاویر مغز، عنوان موضوع های دیگر این سمینارهای تخصصی است.
به گزارش خطرنگار، بیست و چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات، استارتاپ و ششمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال(اتوکام ۲۰۱۸) عصر دوشنبه در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی استان اصفهان برپا شد.
این نمایشگاه با حضور ۸۰ شرکت فعال و مطرح در حوزه ICT(فناوری اطلاعات و ارتباطات) کشور به مدت پنج روز در سه سالن نمایشگاهی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع برپا شده است.
شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال در زمینه های سخت افزار، نرم افزار، خدمات دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت تبادل اطلاعات، مخابرات، اینترنت، آموزشی و پژوهشی فعالیت دارند.
شرکت های مخابرات، شهرک علمی تحقیقاتی، پژوهشکده مواد و انرژی، اداره کل ثبت احوال، اداره کل امور مالیاتی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت فعال در این نمایشگاه حضور دارند.
بیست و چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری(اتوکام ۲۰۱۸) اصفهان تا بیست و پنجم آبان امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در جوار پل تاریخی ‘شهرستان’ ادامه دارد.
۷۱۵۰ /۶۰۲۷

انتهای پیام /*


اقتصاد


نمایشگاه


اتوکام


اصفهان

نظرات بسته شده است.