از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71831

125 بازدید

به گزارش خطرنگار، معاون اول رئیس جمهوری در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه آبادان مورد استقبال مقام های استانی و محلی قرار گرفت. جهانگیری در جریان سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان خط دوم طرح آبرسانی غدیر در تصفیه خانه ثامن آبادان با هدف افزایش تامین آب شهرهای خرمشهر، آبادان و دشت […]

به گزارش خطرنگار، معاون اول رئیس جمهوری در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه آبادان مورد استقبال مقام های استانی و محلی قرار گرفت.
جهانگیری در جریان سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان خط دوم طرح آبرسانی غدیر در تصفیه خانه ثامن آبادان با هدف افزایش تامین آب شهرهای خرمشهر، آبادان و دشت ‌آزادگان را افتتاح می کند.
کارخانه تولید زغال صنعتی کک خرمشهر و نیز خط انتقال آب از تصفیه خانه خرمشهر تا تصفیه خانه روستای حفار شرقی با حضور معاون اول رئیس جمهوری امروز افتتاح می شود.
معاون اول رییس جمهوری همچنین عصر دوشنبه تصفیه خانه فاضلاب شرق شهرستان اهواز را افتتاح خواهد کرد و در دومین روز سفر به خوزستان از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و کانون های داخلی ریزگرد این استان دیدن خواهد کرد و پس از آن ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان با حضور وی افتتاح می شود.
جهانگیری روز سه شنبه ضمن بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز کارخانه تولید نمک دریایی دلفین را افتتاح خواهد کرد.
شرکت در نشست برنامه راهبردی استان خوزستان بخش پایانی سفر ۲ روزه معاون اول رییس جمهوری در خوزستان است.
این پنجمین سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به خوزستان است.
آخرین سفر معاون اول رییس جمهوری به خوزستان آذر ماه پارسال بود.
۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


جهانگیری


آبادان

نظرات بسته شده است.