از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71743

109 بازدید

به گزارش ایرنا؛ بوکاجونیورز و ریورپلاته ۲ رقیب قدیمی و در واقع دشمن های همیشگی فوتبال آرژانتین که با شکست تمامی حریفان به فینال لیبرتادورس صعود کرده اند، شنبه شب در دیدار رفت به مصاف هم رفتتند که این نبرد برنده ای نداشت.بوکاجونیورز که از حمایت هفتاد هزار تماشاگر ورزشگاه «بومبونرا» سود می برد در […]

به گزارش ایرنا؛ بوکاجونیورز و ریورپلاته ۲ رقیب قدیمی و در واقع دشمن های همیشگی فوتبال آرژانتین که با شکست تمامی حریفان به فینال لیبرتادورس صعود کرده اند، شنبه شب در دیدار رفت به مصاف هم رفتتند که این نبرد برنده ای نداشت.
بوکاجونیورز که از حمایت هفتاد هزار تماشاگر ورزشگاه «بومبونرا» سود می برد در این دیدار شروع بهتری داشت و در دقیقه ۳۴ با ضربه غیر قابل مهار «آبیلا» به گل دست یافت که این گل یک دقیقه پس از آن توسط «پراتو» جواب داده شد.
در آخرین ثانیه های نیمه نخست «بندتو» مهاجم بلندقامت بوکا که سابقه حضور در تیم ملی آرژانتین را دارد برای دومین بار بوکا را از حریف پیش انداخت.
در دقیقه ۶۰ «ایسکی» مدافع بوکا توپ ارسالی بازیکنان میهمان را به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد تا این دیدار زیبا با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد.
دیدار برگشت هفته آینده در ورزشگاه «مونومنتال» و به میزبانی ریورپلاته برگزار خواهد شد تا قهرمان فصل جاری لیبرتادورس مشخص شود.
رقابت های لیبرتادورس هر سال با حضور برترین باشگاه های آمریکای لاتین برگزار می شود و قهرمان آن به جام باشگاه های جهان راه می یابد.
شد**۳۷۸۳**۹۱۲۲

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


خارجی

نظرات بسته شده است.