از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71674

102 بازدید

به گزارش یکشنبه شب خطرنگار، به نقل از روزنامه رای الیوم، انور قرقاش با بیان این که منطقه با ناآرامی و چالش های بی سابقه ای روبه رو است، در ادامه اظهارات خصمانه علیه ایران، خاطرنشان کرد: امارات از سیاست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در قبال تهران حمایت می کند.وی در افتتاحیه پنجمین نشست […]

به گزارش یکشنبه شب خطرنگار، به نقل از روزنامه رای الیوم، انور قرقاش با بیان این که منطقه با ناآرامی و چالش های بی سابقه ای روبه رو است، در ادامه اظهارات خصمانه علیه ایران، خاطرنشان کرد: امارات از سیاست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در قبال تهران حمایت می کند.
وی در افتتاحیه پنجمین نشست استراتژیک ابوظبی، بار دیگر ایران را به حمایت از گروه های شبه نظامی و تلاش برای برهم زدن امنیت کشورهای منطقه متهم کرد.
این مقام اماراتی با پیروی از سیاست های آمریکایی – صهیونیستی در منطقه و دامن زدن به ایران هراسی، هر از گاه به مناسبت های مختلف اتهام هایی را علیه ایران مطرح می کند.
بر اساس اعلام رسانه ها در پنجمین نشست استراتژیک ابوطبی که دو روز ادامه خواهد داشت، مسائلی همچون نقش ایران در منطقه، موضوع قطر، ترکیه و طرح موسوم به معامله قرن مطرح خواهد شد.
شبد**۱۴۸۰**۱۳۷۹

انتهای پیام /*


سیاسی


ایران


امارات


قرقاش

نظرات بسته شده است.