از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71659

140 بازدید

غلامرضا حسنی غربا عصر یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، طی این مدت در برخی ساعات افزایش ابر، بارش باران و وزش باد به نسبت شدید و در نواحی شمالی و ارتفاعات استان سمنان بارش برف و باران پیش بینی می شود.حسنی […]

غلامرضا حسنی غربا عصر یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، طی این مدت در برخی ساعات افزایش ابر، بارش باران و وزش باد به نسبت شدید و در نواحی شمالی و ارتفاعات استان سمنان بارش برف و باران پیش بینی می شود.
حسنی غربا با اشاره به آغاز روند کاهشی دما برای این استان، خاطر نشان کرد: بیشینه و کمینه دمای شهر سمنان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد بود.
وی یادآور شد: در این مدت، سردترین نقطه استان سمنان نردین با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر و گرم ترین نقطه آرادان با ۲۱ درجه سانتیگراد بود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآور شد: بیشترین میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به چاشم و لرد با ۲ میلیمتر بود.
به گزارش خطرنگار، سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی‌ های جوی سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران ‌سنجی در نقاط مختلف است.
۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


هواشناسی


پیش بینی


سمنان

نظرات بسته شده است.