از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71528

129 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شنبه شب در جلسه شورای اداری استان بوشهر افزود: در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران ثابت کردند طالب تعامل با دنیا هستند و هیچ یک از مسئولان جمهوری اسلامی دنبال این نیستند که با دنیا در تعامل نباشند. وی اظهارداشت: اگر توطئه و […]

به گزارش خطرنگار، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شنبه شب در جلسه شورای اداری استان بوشهر افزود: در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران ثابت کردند طالب تعامل با دنیا هستند و هیچ یک از مسئولان جمهوری اسلامی دنبال این نیستند که با دنیا در تعامل نباشند.
وی اظهارداشت: اگر توطئه و طراحی ها از جانب دشمن نبود به طور یقین ما هیچ مشکلی با دنیا نداشتیم این درحالی است که این توطئه ها، برنامه ریزی ها و تحریمها همواره برعلیه انقلاب اسلامی وجود داشته است.
حسینی بوشهری اضافه کرد: آغاز جنگ تحمیلی، سقوط هواپیمای مسافربری، ایجاد جنگ های اقوام و توطئه های داخلی نمونه ای از توطئه های استکبار جهانی برعلیه جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به تلاش وزارت خزانه داری آمریکا با کشورهای مختلف برای ایجاد تحریم ها برعلیه ایران گفت: استکبار جهانی با این تلاشها، کارشکنی ها، تشویق ها و تهدیدها راه به جایی نخواهد برد.
امام جمعه قم گفت: براساس دستور قرآن کریم که جامعه اسلامی نباید زیربار کفار برود مبارزه با آمریکا وظیفه قرآنی است.
وی تاکید کرد: هر ایرانی غیرتمند و علاقه مند به ایران وقتی ببیند ظالمی ایران و ملت آن را نشانه گرفته و تحقیر می کند در مقابل جبهه استکبار ایستادگی می کند.
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این شرایط سخت خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت حس ما می توانیم از جمله اصولی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: امروز ایران از نظر نظامی و دفاعی حرف اول را می زند و این موقعیت را تنها در شرایط تحریم و سختی به دست آورده است.
حسینی بوشهری با اشاره به تهدید آمریکا به برخی کشورها که ‘اگر ما از شما حمایت نکنیم ایران شما را در طول دو هفته و یا ۱۲ ساعت از روی زمین برمی دارند گفت: آمریکا به خاطر اینکه از این گاوهای شیر ده بیشتر بدوشد آنها را اینگونه تهدید می کند.
وی خطاب به مردم و مسئولان تاکید کرد: جای سستی و نگرانی نیست شما در مدت ۴۰ سال در اوج سختی ها با آقایی زندگی کردید و الان هم ادامه دهید.
حسینی بوشهری گفت:همه باید به جای اینکه برخورد انفعالی با قضایا داشته باشند باید برخورد تهاجمی و طلبکارانه از استکبار جهانی داشته باشند که چرا حقوق بشر را رعایت نمی کنید و یمن، افغانستان و عراق را به این سرنوشت مبتلا کرده اند.
وی اضافه کرد: در این شرایط حساس صبورانه برخورد کردن با مشکلات و پرهیز از رفتارهای هیجانی در مقابل فشار اقتصادی ضروری است.
حسینی بوشهری ضمن تقدیر از مردم گفت: مردم ایران توطئه های دشمن را می شناسند و تحت تاثیر فضای مجازی، جنگ اقتصادی و روانی قرار نمی گیرند.
وی خطاب به مسئولان گفت: در راستای خدمت به مردم دست از تلاش برندارید و سعی کنید کارهای انجام شده را به مردم ارائه دهند تا مردم احساس کنند به دلیل برنامه ریزی این کارها انجام شده است.
۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


سیاسی


تحریمها


حسینی بوشهری


۱۳ آبان

نظرات بسته شده است.