از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71435

104 بازدید

به گزارش گروه فرهنگی خطرنگار، از سیما فیلم هم اکنون ۸۰ درصد از فیلمبرداری فصل سوم «ستایش» به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی سعید سلطانی به پایان رسیده است. فیلمبرداری فصل سوم مجموعه تلویزیونی «ستایش» در تهران ادامه دارد و تدوین آن نیز همزمان انجام می شود. بر این اساس به زودی عوامل […]

به گزارش گروه فرهنگی خطرنگار، از سیما فیلم هم اکنون ۸۰ درصد از فیلمبرداری فصل سوم «ستایش» به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی سعید سلطانی به پایان رسیده است.
فیلمبرداری فصل سوم مجموعه تلویزیونی «ستایش» در تهران ادامه دارد و تدوین آن نیز همزمان انجام می شود. بر این اساس به زودی عوامل تولید این مجموعه به دو شهرستان بندرعباس و رامسر سفر می کنند تا سکانس های مربوط فیلمبرداری شود.
شروع داستان ستایش، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال های اخیر می رسد.
به گزارش سیمافیلم، فصل سوم ستایش با دو فصل قبلی‌اش تفاوت دارد و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان آدم‌های فصل‌ اول و دوم ، به بازگویی روابط میان این آدم‌ها می پردازد که به نسبت دو فصل پیش؛ جدید است و داستان را عمقی‌تر تعریف می‌کند.
فصل ۱ و ۲ مجموعه تلویزیونی «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد.
داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه هستند.
فراهنگ ** ۳۰۰۹** ۱۴۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


تلویزیون


ستایش


فصل سوم

نظرات بسته شده است.