از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 71082

112 بازدید

سیده فاطمه ذوالقدر روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، و با محور قرار دادن بخشی از سخنرانی امروز رئیس جمهوری در دانشگاه تهران مبنی بر اینکه ما می توانیم با وحدت، اتحاد و یکپارچگی از موانع عبور کنیم و آمریکا را شکست دهیم، افزود: آمریکا تلاش داشته و دارد که ایران را در […]

سیده فاطمه ذوالقدر روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، و با محور قرار دادن بخشی از سخنرانی امروز رئیس جمهوری در دانشگاه تهران مبنی بر اینکه ما می توانیم با وحدت، اتحاد و یکپارچگی از موانع عبور کنیم و آمریکا را شکست دهیم، افزود: آمریکا تلاش داشته و دارد که ایران را در سوریه، یمن، عراق و لبنان به انزوا بکشاند ولی در این مورد شکست خورده است.
وی با تاکید بر اینکه با صحبت های رئیس جمهوری کاملا موافقم، گفت: اگر سران سه قوه، نمایندگان مجلس و مسئولین کشور در مقوله مقابله با آمریکا و عبور از تحریم ها با هم متحد باشند و در سیاست خارجی نیز وحدت کلمه داشته باشیم، خیلی از موانع و مشکلات پیش رو به آسانی برداشته خواهد شد.
ذوالقدر اضافه کرد: البته وحدت و یکپارچگی باید همه جانبه و دایره شمول آن بزرگ باشد و از فکر و توانایی همه نیروهای داخل نظام استفاده شود.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فشار روانی و بحران سیاسی و اقتصادی که در حال حاضر کشور با آن مواجه است، مولود عوامل متعدد داخلی و خارجی است. هر چند فشارهای آمریکا موثر بوده ولی در دیپلماسی عمومی و بین المللی شکست خورده و ایران با ماندن در برجام توانسته آمریکا را به انزوا بکشاند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایران با درایت وزارت خارجه و رئیس جمهوری نشان داد، می تواند راه های مختلفی را برای اثبات حقانیت خود پیدا کند.
ذوالقدر یادآور شد: ما در مجامع بین المللی ثابت کردیم قانونمند هستیم و به قوانین بین المللی احترام می گذاریم و هرچند این پیروزی یک برگ برنده برای ایران است ولی باید راه هایی برای ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه گذاری و تعامل با جهان پیدا کنیم.
سیام*۳۰۶۱*۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


ذوالقدر


روحانی

نظرات بسته شده است.