از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 70693

158 بازدید

به گزارش خطرنگار، منصور غلامی که عصر امروز (جمعه) وارد بیرجند شد این مرکز را شامل سه بخش پایش شبکه های انرژی، آزمایشگاه شبیه ساز سیستم قدرت و مرکز کنترل و بهره برداری نیروگاه هیبرید در مرکز خراسان جنوبی افتتاح کرد.اجرای این پروژه به مساحت ۴۲۵ مترمربع سال ۱۳۹۵ در دانشگاه بیرجند آغاز شد که […]

به گزارش خطرنگار، منصور غلامی که عصر امروز (جمعه) وارد بیرجند شد این مرکز را شامل سه بخش پایش شبکه های انرژی، آزمایشگاه شبیه ساز سیستم قدرت و مرکز کنترل و بهره برداری نیروگاه هیبرید در مرکز خراسان جنوبی افتتاح کرد.
اجرای این پروژه به مساحت ۴۲۵ مترمربع سال ۱۳۹۵ در دانشگاه بیرجند آغاز شد که برای احداث ساختمان آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ابلاغی استان و یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از محل درآمدهای اختصاصی هزینه شده است.
شرکت توانیر برای آزمایشگاه شبیه ساز این مرکز سه میلیارد ریال کمک کرد همچنین برای احداث نیروگاه خورشیدی ۲ میلیارد ریال توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یک میلیارد ریال از اعتبارات مدیریت سبز دانشگاه هزینه شده است.
آزمایشگاه برق و کامپیوتر علی اکبر فلاحی نیز با حضور وزیر علوم در دانشگاه بیرجند به بهره برداری رسید.
ساخت این مجموعه به مساحت ۶۵۰ مترمربع سال ۱۳۹۴ در دانشگاه آغاز شد و ۱۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال توسط کمک های خیرین، ردیف های متمرکز وزارتخانه و درآمدهای اختصاصی تامین و هزینه شده است.
همچنین مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند به مساحت ۷۰۰ مترمربع که ساخت آن سال ۱۳۹۳ آغاز شد، با هزینه کرد پنج میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال با حضور وزیر علوم، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.
سرای دانشجویان متاهل دانشگاه بیرجند نیز در نخستین روز سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه به خراسان جنوبی افتتاح شد.
برای احداث این ساختمان به مساحت ۶۵۰ مترمربع ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۹۴ آغاز شد و با مشارکت خیرین، صندوق رفاه دانشجویان و درآمدهای اختصاصی به بهره برداری رسید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز (جمعه) با استقبال استاندار خراسان جنوبی و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی وارد بیرجند شد و بدو ورود با حضور در گلزار شهید گمنام دانشگاه به مقام شهیدان ادای احترام کرد.
حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و هیأتی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصور غلامی را در سفر به خراسان جنوبی همراهی می کنند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این سفر ۲ روزه ضمن شرکت در اجلاسیه شهدای دانشجو و اساتید خراسان جنوبی چند پروژه عمرانی را در دانشگاه بیرجند افتتاح و با دانشگاهیان دیدار می کند.
۷۵۵۷*۳۰۲۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


دانشگاه


افتتاح طرح


وزیر علوم

نظرات بسته شده است.