از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 70455

151 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه در بدو ورود به استان ایلام اظهار داشت: مردم مقاوم ایلام هنوز هم صادقانه پای وفای به عهد خود به انقلاب هستند.وی که به منظور معرفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید ایلام به استان سفر کرده است، افزود: حاج آقای لطفی نماینده […]

به گزارش خطرنگار، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه در بدو ورود به استان ایلام اظهار داشت: مردم مقاوم ایلام هنوز هم صادقانه پای وفای به عهد خود به انقلاب هستند.
وی که به منظور معرفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید ایلام به استان سفر کرده است، افزود: حاج آقای لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه پیشین ایلام سربازی بود که سالیان طولانی در این استان خدمتگذار مردم بود که با استعفای ایشان سرباز صدیق دیگری جایگزینش شد.
وی ابراز امیدواری کرد حضور نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به واقع با تلاش خود منشا خیر و‌ برکت برای مردم استان ایلام باشد.
نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز شناسایی اولویت ها، نیازها، نقاط قوت و ضعف استان برای توسعه این منطقه و تلاش برای رفع یا کاهش کاستی ها را از اهم برنامه های خود دانست.
حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم و مسئولان خدمتگذاری لایق و صادق برای استان ایلام باشد.
به گزارش ابرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی بعد از ۱۷ سال خدمت گذاری به استان ایلام در منصب نمایندگی ولی فقیه جای خود را به حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار داد.
آیین تودیع و معارفه آنها فردا در مصلای ایلام با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.
۷۱۷۲/۶۰۳۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


معارفه


امام جمعه ایلام


رئیس دفتر رهبری

نظرات بسته شده است.