از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 70390

96 بازدید

حشمت الله فلاحت پیشه روز پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، در خصوص اظهارنظری مبنی بر لرستانی بودن سرکرده تیم حادثه تروریستی اهواز افزود: این حادثه ریشه خارجی داشته و به هیچ وجه این سخن درست نیست.وی اظهار داشت: بخشی اعظم شهدا این حادثه لر بودند و تمام قومیت ها از جمله کرد، لر، […]

حشمت الله فلاحت پیشه روز پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، در خصوص اظهارنظری مبنی بر لرستانی بودن سرکرده تیم حادثه تروریستی اهواز افزود: این حادثه ریشه خارجی داشته و به هیچ وجه این سخن درست نیست.
وی اظهار داشت: بخشی اعظم شهدا این حادثه لر بودند و تمام قومیت ها از جمله کرد، لر، عرب و فارس از این واقعه ناراحت و نگران بودند.
وی با اشاره به اینکه افرادی در این حادثه مصیبت زده شدند تصریح کرد: قومیتی کردن این اتفاق موجب حرکت کردن در مسیر دشمن به صورت نا آگاهانه است.
وی تاکید کرد: تمام عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شده اند و این اتفاق ریشه خارجی داشته است.
به گزارش خطرنگار، در جریان حمله تروریستی اهواز که ۳۱ شهریورماه در رژه نیروهای مسلح رخ داد، جمعی از هموطنان شهید و زخمی شدند.
در پاسخ به این حادثه تروریستی یگان موشکی سپاه پاسداران بامداد سه شنبه نهم مهرماه، مقر پایگاه تروریست های تکفیری در شرق فرات (شرق سوریه) را هدف ۶ فروند موشک بالستیک زمین به زمین قرار داد.
۶۲۶۹/۶۰۶۰/۱۷۷۲

انتهای پیام /*


سیاسی


تروریستی


اهواز


فلاحت پیشه

نظرات بسته شده است.