از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 70369

143 بازدید

محمدرضا برادران روز پنجشنبه در گفت وگو با خطرنگار، با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال جاری تعداد باشگاه های ورزشی استان افزایش چشمگیری یافته است، افزود: سال گذشته ۳۲۹ باشگاه ورزشی فعال بود و امسال نیز ۵۶ باشگاه جدید مجوز فعالیت گرفتند.وی بیان کرد: در سال جاری در شهرستان اردبیل مجوز فعالیت […]

محمدرضا برادران روز پنجشنبه در گفت وگو با خطرنگار، با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال جاری تعداد باشگاه های ورزشی استان افزایش چشمگیری یافته است، افزود: سال گذشته ۳۲۹ باشگاه ورزشی فعال بود و امسال نیز ۵۶ باشگاه جدید مجوز فعالیت گرفتند.
وی بیان کرد: در سال جاری در شهرستان اردبیل مجوز فعالیت ۴۵ باشگاه جدید، در شهرستان پارس آباد مجوز فعالیت چهار باشگاه جدید و در شهرستان مشگین شهر نیز مجوز فعالیت سه باشگاه جدید صادر شده است.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از نظارت و رصد فعالیت باشگاه های ورزشی خبر داد و افزود: امسال تاکنون ۵۰۶ اماکن ورزشی بازرسی شده و ۲ باشگاه به علت تخلف از قوانین پلمپ شده است.
وی اظهار داشت: نباید کیفیت و سلامت باشگاه های ورزشی در استان فدای کمیت شود برای همین نظارت و بازرسی باشگاه های ورزشی تداوم خواهد داشت تا جوانان و ورزشکاران در محیطی سالم، مطمئن و امن ورزش کنند.
استان اردبیل بیش از ۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد و در برخی از رشته های ورزشی از جمله وزنه برداری ، کشتی و شمشیر بازی از استان های مطرح کشور می باشد.
۶۱۳۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*


ورزش


باشگاه ها


ورزش و جوانان استان


اردبیل

نظرات بسته شده است.