از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 70120

139 بازدید

به گزارش خطرنگار، جوشکاران چهارمحال و بختیاری از توانایی مهارتی بالای در این رشته برخوردارند به گونه ای که جوشکاران هفشجانی در برخی از طرحهای مهم صنعتی داخلی و بین المللی مهارت خود را در این رشته به اثبات رسانده اند.فرید براتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رشته جوشکاری در یک مرکز علمی کاربردی […]

به گزارش خطرنگار، جوشکاران چهارمحال و بختیاری از توانایی مهارتی بالای در این رشته برخوردارند به گونه ای که جوشکاران هفشجانی در برخی از طرحهای مهم صنعتی داخلی و بین المللی مهارت خود را در این رشته به اثبات رسانده اند.
فرید براتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رشته جوشکاری در یک مرکز علمی کاربردی استان دایر است که استقبال خوبی از این رشته شده است.
وی، به فارغ التحصیل شدن بیش از ۲۰ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در ۱۳۴ کد رشته اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۷۵ کد رشته با توجه به نیاز استان دایر شده است.
وی از پذیرش دانشجو در ۶۰ کدرشته محل در مقطع کاردانی و ۲۵۳ کد رشته محل در مقطع کارشناسی مراکز علمی کاربردی استان
در سال تحصیلی جاری خبر داد.
وی از راه اندازی و فعالیت رشته های بازیگری، گریم، کارگردانی، طراحی صحنه های نمایش، نمایش های عروسکی و رشته های موسیقی برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: از این رشته استقبال خوبی شده است.
براتی، مهارت افزایی و راه اندازی رشته های مهارتی براساس نیاز استان را از سیاست های جدید دانشگاه علمی کاربردی خواند و گفت: رشته کنترل ترافیک، نساجی، رنگسازی و عکاسی در مقطع کاردانی و مدیریت ایستگاه های پلیس، پدافند غیرعامل و گرافیک از رشته های جدید کارشناسی این دانشگاه است.
به گزارش خطرنگار، هم اینک ۳ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در ۷۵ کدرشته در مراکز علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.
۲۰۹۷/۶۱۹۹

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه


علمی کاربردی


شهرکرد

نظرات بسته شده است.