از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 69681

262 بازدید

سید رضا معتمدی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: در حال حاضر ۱۸۵ پایگاه اورژانس در کلانشهر تهران و مسیرهای منتهی به پایتخت با امکانات و تجهیزات لازم فعال است. وی اظهار داشت: مرکز اورژانس تهران با ۲۲۰ کد (آمبولانس) در کلانشهر تهران و جاده های منتهی به شهر تهران از […]

سید رضا معتمدی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: در حال حاضر ۱۸۵ پایگاه اورژانس در کلانشهر تهران و مسیرهای منتهی به پایتخت با امکانات و تجهیزات لازم فعال است.
وی اظهار داشت: مرکز اورژانس تهران با ۲۲۰ کد (آمبولانس) در کلانشهر تهران و جاده های منتهی به شهر تهران از جمله شهرستان های ری، اسلامشهر و پردیس خدمت رسانی می کند.
معتمدی تاکید کرد: با افزایش پایگاه های اورژانس در حال حاضر زمان رسیدن آمبولانس به محل ماموریت ۱۲ تا ۱۳ دقیقه است که این زمان نسبت به سال گذشته ۶ دقیقه کاهش یافت.
وی همچنین با اشاره به خدمات ارائه شده درمانی توسط موتورلانس های اورژانس تهران نیز گفت: با توجه به ترافیک زیاد در شهر تهران استفاده از این موتورلانس ها در ماموریت های ضروری بسیار مهم است که این موتورلانس ها در ۱۶۰ نقطه شهر تهران مستقر هستند.
معتمدی زمان رسیدن این موتورلانس ها به محل ماموریت را کمتر از ۱۰ دقیقه اعلام کرد.
معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران در ادامه از افتتاح یک پایگاه اورژانس شهری- جاده ای در جنوب تهران واقع در روستای غنی آباد خبر داد و گفت: با همکاری فرمانداری شهرستان ری و دهیاری روستای غنی آباد یک پایگاه اورژانس با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
وی خاطرنشان کرد: این پایگاه اورژانس به یک دستگاه آمبولانس و با امکانات کامل پزشکی و با فعالیت ۹ تکنیسین اعم از کاردار و کارشناس در محدوده جاده امام رضا (ع) و جاده ورامین خدمت رسانی می کند.
به گفته معتمدی، با افتتاح این پایگاه اورژانس زمان رسیدن آمبولانس به محل تصادفات بزرگراه امام رضا (ع) و جاده ورامین با کاهش چند دقیقه ای مواجه می شود.
تهرام/۷۲۴۳//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


اورژانس


تهران


۶ دقیقه زودتر

نظرات بسته شده است.