از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 69465

115 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سینمایی خطرنگار، جشنواره بین المللی فیلم یونیورسال آمریکا از سال ۲۰۰۶فعالیت خود را آغاز کرده که طی دو روز در کانزاس سیتی آمریکا برگزار می شود.جوایز این جشنواره برای حمایت از فیلم‌هایی با کیفیت بالا و با رویکرد یافتن استعدادهای برتر سینمایی و تمرکز به سینمای مستقل اهدا می‌شود. جشنواره […]

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سینمایی خطرنگار، جشنواره بین المللی فیلم یونیورسال آمریکا از سال ۲۰۰۶فعالیت خود را آغاز کرده که طی دو روز در کانزاس سیتی آمریکا برگزار می شود.
جوایز این جشنواره برای حمایت از فیلم‌هایی با کیفیت بالا و با رویکرد یافتن استعدادهای برتر سینمایی و تمرکز به سینمای مستقل اهدا می‌شود.
جشنواره بین المللی فیلم یونیورسال آمریکا بهترین فیلم‌های جهان از سراسر دنیا را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
«رهایی از بهشت» ساخته علی نوری اسکویی یک انیمیشن با تکنیک ترکیبی است که با خطوطی درهم تنیده از خیال‌پردازی، قصه‌گویی و واقعیت شکل گرفته است.
ماجرا این انیمیشن در شهری جنگ‌زده می‌گذرد و داستان معلم مدرسه‌ای را روایت می‌کند که اسمش ساره و نویسنده است. او سعی دارد تا دو تن از دانش آموزانش بتوانند پدرانشان را پیدا کنند و در عین حال با تعریف کردن قصه‌هایی این بچه‌ها را تشویق می‌کند. اما بعد متوجه می‌شود قهرمان داستان‌هایش واقعی است.
انیمیشن سینمایی «رهایی از بهشت» تا کنون موفق به دریافت بیش از ۲۶ جایزه ملی و بین المللی از جشنواره های مختلف شده است.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۴۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


انیمیشن


رهایی ازبهشت

نظرات بسته شده است.