از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 69182

156 بازدید

غلامرضا حسنی غربا روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، در ۲۴ ساعت آیند ابرناکی و در غالب نقاط استان بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد بسیار شدید پیش بینی می شود.وی بیان کرد: در برخی نقاط مستعد استان بارش […]

غلامرضا حسنی غربا روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، در ۲۴ ساعت آیند ابرناکی و در غالب نقاط استان بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد بسیار شدید پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: در برخی نقاط مستعد استان بارش تگرگ و در نواحی سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان، با هشدار درباره مه آلودگی در محورهای شمالی استان طی ۲۴ ساعت آینده، افزود: کاهش دید ناشی از مه در جاده های کوهستانی و گردنه های استان قابل توجه خواهد بود.
وی با اشاره به روند تدریجی کاهش دما در نقاط مختلف این استان، تصریح کرد: دمای هوای استان سمنان در ۲۴ ساعت آینده بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
وی با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت: بیشترین وزش باد استان در دامغان با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت بود.
مدیرکل هواشناسی سمنان بیان کرد: بیشترین میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به تاش با ۳۳ میلی متر بوده است.
حسنی غربا بیان کرد: مجن با ۹ درجه سانتیگراد خنک ‌ترین و آرادان با ۳۴ درجه سانتیگراد گرم ترین نقاط استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
مدیرکل هواشناسی سمنان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای شهر سمنان ۲۰ درجه و بیشینه دما ۳۲ درجه سانتیگراد بود.
به گزارش خطرنگار، سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
۹۸۹۱/۷۴۰۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


هواشناسی


پیش بینی هوا


سمنان

نظرات بسته شده است.