از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 69006

127 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد مدرسه قلعه برگزار شد، افزود: در مبارزه باتروریسم بین المللی ، سیاست منطقه ای و حقوق بین الملل موفقیت های بسیار خوبی بدست آمد اما وجود برخی نقاط ضعف زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد مدرسه قلعه برگزار شد، افزود: در مبارزه باتروریسم بین المللی ، سیاست منطقه ای و حقوق بین الملل موفقیت های بسیار خوبی بدست آمد اما وجود برخی نقاط ضعف زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: نداشتن اشراف اطلاعاتی کامل یکی از مشکلات است ، نباید اجازه داده شود گروهک های معاند و تروریست ها اقدامی در درون مرزها انجام دهند.
وی گفت: در مسایل اقتصادی نیز نبود نظارت و اطلاعات دقیق موجب شد تا برخی مفسدان به حقوق مردم دست اندازی کنند.
حجت الاسلام سعیدی به مساله نفوذ دشمنان هم اشاره کرد و گفت: خاصیت دشمن کینه ورزی است، دستگاه های اجرایی درون نظام باید با قدرت عمل کنند و اجازه ندهند مشکلات به مردم فشار بیاورند.
وی به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان هم اشاره کرد و گفت: افرادی در درون نظام نفوذ کرده و تلاش می کنند نظام را به سمت غرب بکشند.
امام جمعه موقت شاهرود به هفته نیروی انتظامی هم اشاره کرد و گفت: کارکنان این نیرو سخت ترین ماموریت ها را برعهده دارند، آن هاحافظ امنیت کشور هستند ونظام و دولت باید به آن ها توجه بیشتر کند.
وی به گلایه برخی مردم در برخورد با مشکلات هم اشاره کرد و گفت: اگر همه دستگاه های مسوول به وظایف خود عمل نکنند، نیروی انتظامی به تنهایی قادر به رفع این مشکلات نیست.
۶۱۶۷

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


علی سعیدی


شاهرود

نظرات بسته شده است.