از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 68834

671 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سردار بهمن ریحانی روز پنجشنبه در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول ‌الله (ص) که در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج این شجره طیبه امروز به مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.وی ادامه داد: شکل گیری بسیج براساس یک تفکر الهی صورت گرفت […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سردار بهمن ریحانی روز پنجشنبه در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول ‌الله (ص) که در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج این شجره طیبه امروز به مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
وی ادامه داد: شکل گیری بسیج براساس یک تفکر الهی صورت گرفت که در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی عاملی بازدارنده برای دشمنان و بدخواهان کشور بود.
سردار ریحانی با بیان اینکه حضرت امام (ره) بسیج را منحصر به نظام جمهوری اسلامی و برای زمانی خاص تشکیل نداد، یادآور شد: امروز شاهدیم تفکر بسیجی در میان بسیاری از افراد آزاداندیش و طالب حقیقت و سعادت وجود دارد.
فرمانده سپاه کرمانشاه تصریح کرد: تنه و ریشه های تفکر بسیجی در کشور مستحکم شده و شاخ و برگ آن نیز در سراسر جهان و منطقه وسعت گرفته است.
وی با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس رشد پیدا کرد و بعد از دفاع مقدس نیز در همه عرصه ها شاهد هنرنمایی آن بودیم، گفت: تا زمانی که کشور و ملت ایران براساس این تفکر و فرهنگ حرکت کند، موفق بوده و دشمنان نیز کاری از پیش نخواهند برد.
سردار ریحانی، اشتیاق مضاعف مردم و بخصوص جوانان برای عضویت در این نهاد انقلابی را نشانه محبوبیت آن توصیف کرد و گفت: بسیج مردمی بودن خود را حفظ کرده است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یادآور شد: حضور موفق بسیج در عرصه های مختلف به گونه ایست که رهبر انقلاب از آن به عنوان فتح الفتوح امام (ره) یاد کرده اند.
وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که اساس تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه جریان دارد تبلیغات سوء دشمنان هرگز کارگر نیفتاده و راه به جایی نخواهند برد.
۷۴۵۸/۳۰۳۳

انتهای پیام /*


سیاسی


فرمانده سپاه


سردار ریحانی


رزمایش بسیج

نظرات بسته شده است.