از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 68570

437 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست با دبیران تشکل‌های دانشجویی استان بوشهر افزود: همچنین تشکل های دانشجویی باید با وحدت، همدلی، تحمل و شرح صدر در کنار هم باشند زیرا این وحدت به خط مقاومت دانشجویی منتج می شود.وی بیان کرد: در شرایط کنونی تشکیل جبهه مقاومت دانشگاهی قوی […]

به گزارش خطرنگار، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست با دبیران تشکل‌های دانشجویی استان بوشهر افزود: همچنین تشکل های دانشجویی باید با وحدت، همدلی، تحمل و شرح صدر در کنار هم باشند زیرا این وحدت به خط مقاومت دانشجویی منتج می شود.
وی بیان کرد: در شرایط کنونی تشکیل جبهه مقاومت دانشگاهی قوی در مقابل تهاجم جهان استکبار ضرورت دارد.
صفایی بوشهری ادامه داد: از ویژگی‌های این جبهه می توان به اسلامیت، انقلابی بودن، استکبار ستیزی، بصیرت افزایی، هوشمندی زمان شناسانه، وحدت تمامی نیروهای انقلابی و حضور در صحنه اشاره کرد.
وی افزود: در مقابل تهاجم جهان استکبار، با سه لایه‌ مهاجم مواجه هستیم که لایه نخست مهاجم رسمی و پیدای خارجی مثل آمریکا و انگلیس است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: لایه دوم مهاجم لایه نیمه پیدای مرتبط با کشورهای مرتجع و مزدوران داخلی و لایه‌ سوم نیز لایه پیدا و پنهان داخلی است که پیدای آن مسئولان ناکارآمد و پنهان آن افراد سودجو و منفعت طلب هستند.
وی تاکید کرد: دشمنان با تمام توان و با شیوه‌های مختلف برای نیل به اهداف خود که براندازی این نظام است وارد عمل شدند.
صفایی بوشهری اظهار داشت: جهان استکبار به سرکردگی آمریکا به دنبال تهاجم نظامی علیه کشور نیست و آخرین خط تهاجم جهان استکبار، تحریم اقتصادی است.
وی یادآور شد: در مقابل تهاجم اقتصادی دشمنان، مسئولان در خط مقدم مبارزه هستند و به عنوان نخستین راهکار مسئولان، دانشجویان و نیروهای انقلابی باید ماهیت تهاجم را شناخته و آن را برای مردم اطلاع رسانی کنند.
۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام /*


کلیات


دانشگاه


دانشجو


آمریکا

نظرات بسته شده است.