از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 68170

183 بازدید

به گزارش خطرنگار، مجید حیدری دوشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: اشتباه داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.وی بیان کرد: در دقایق پایانی یک پنالتی مسلم برای تیم سردار بوکان گرفته نشد و به نظر می رسید برای مدیریت جو بازی سعی در مماشات داشت.حیدری […]

به گزارش خطرنگار، مجید حیدری دوشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: اشتباه داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.
وی بیان کرد: در دقایق پایانی یک پنالتی مسلم برای تیم سردار بوکان گرفته نشد و به نظر می رسید برای مدیریت جو بازی سعی در مماشات داشت.
حیدری ادامه داد: در نیمه نخست این دیدار نیز برای آرام کردن بازی به اشتباه کارت زردهایی را به بازیکنان سردار بوکان نشان داد.
وی گفت: فیلم این بازی بطور کامل ضبط شده و آن را به کمیته داوران می دهیم تا در ارتباط با قضاوت پراشتباه علی سام داور بازی سردار بوکان و ایرانجوان بوشهر تصمیم گیری کند.
مدیرعامل تیم فوتبال سردار بوکان گفت:کمیته داوران باتوجه به اینکه تیم ها هزینه های زیادی برای صعود کرده اند باید با دقت در چینش داوران از تضییع حق آنها جلوگیری کند.
حیدری اظهارداشت: سردار بوکان با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی هدایت می شود و شایسته نیست در سایه بی مهری ها انگیزه آنها برای ورود به ورزش کاهش یابد.
وی ادامه داد: با وجود اشتباهات زیاد داوری در دیدار با ایرانجوان به عملکرد بازیکنان و کادر فنی خود افتخار می کنم و امیدواریم در بازی های آتی این تساوی و از دست دادن ۲ امتیاز را جبران کنند.
ایرانجوان بوشهر با این بازی ۲ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.
سردار بوکان نیز با سه امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند.
سردار بوکان در هفته پنجم بازی ها به مصاف کاسپین قزوین می رود و ایرانجوان بوشهر نیز با آوالان کامیاران صدرنشین گروه خود دیدار می کند.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


ورزش


سردار بوکان


داور


فوتبال

نظرات بسته شده است.