از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 68166

582 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی حسین حسین زاده روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری آیین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری افزود:برخی از کارگروه ها فعالیت های خود را در این زمینه آغاز کرده اند که این امر نشان دهنده داشتن آمادگی لازم است.وی ادامه داد: با توجه به ضرورت هرچه باشکوه تر برگزار […]

به گزارش خطرنگار، علی حسین حسین زاده روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری آیین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری افزود:برخی از کارگروه ها فعالیت های خود را در این زمینه آغاز کرده اند که این امر نشان دهنده داشتن آمادگی لازم است.
وی ادامه داد: با توجه به ضرورت هرچه باشکوه تر برگزار کردن آیین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبلیغات میدانی و نیز سلسه نشست ها برای انجام هماهنگی دستگاه های مرتبط آغاز شده است.
معاون استاندار خوزستان معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقطع کنونی را مهم ارزیابی کرد و افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خوشبختانه دستگاه های اجرایی برای استقبال و برگزاری آیین ها آمادگی دارند.

** دستاوردهای نظام برای مردم تببین شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز گفت: اقدامات و دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، نظامی و … کشور باید برای همه مردم تشریح شود.
حجت الاسلام سید لطف اله سپهر افزود: تبیین کارنامه نظام ۴۰ ساله نظام یک ضرورت بوده و لازم است تا مدیران دستگاه های مختلف اجرایی با حضور در بین مردم عملکردهای صورت گرفته را بیان کنند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ستاد مرکزی و شورای سیاستگذاری برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده ، گفت: ریاست ستادهای استان بر عهده نمایندگان ولی فقیه است و استاندار به همراه دیگر مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان اعضای ستاد محسوب می شوند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۱۴ کارگروه در این زمینه تشکیل شده که در این بین کارگروه مناطق روستایی از ویژگی بیشتری برخوردار است به این دلیل که ارایه خدمات نظام جمهوری اسلامی در روستاها باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
حجت الاسلام سپهر یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی باید خود در نشست ها، جلسات ستاد و کارگروه ها شرکت کنند.

** جمهوری اسلامی قربانی تروریسم
دبیرشورای روابط عمومی های استان خوزستان نیز گفت: حادثه اخیر تروریستی اهواز باز قربانی بودن جمهوری اسلامی در زمینه تروریسم را نشان داد.
سعید رضوانی با اشاره به حضور پرشور مردم در آیین تشییع شهدای تروریستی ۳۱ شهریور، افزود: مردم با حضور خود در این آیین نشان دادند که آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی برای آنها مهم است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان ادامه داد: اطلاع رسانی و تببین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل به نظر می رسد که اعضای شورای روابط عمومی های استان نیز باید در این ستاد عضو شوند.
۶۰۳۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


پیروزی انقلاب اسلامی


خوزستان


چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

نظرات بسته شده است.