از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67942

105 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حسین خوش اقبال عصر یکشنبه در شورای پدافند غیر عامل استان کردستان اظهار داشت: یکی از راهبرد های اساسی مصون سازی امنیت کشور در برابر دسیسه های خارجی و تمامی حوادث غیر مترقبه، پدافند غیرعامل بوده که هم اکنون در اولویت دستگاه های اجرایی مختلف در راستای تامین امنیت کشور است. […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حسین خوش اقبال عصر یکشنبه در شورای پدافند غیر عامل استان کردستان اظهار داشت: یکی از راهبرد های اساسی مصون سازی امنیت کشور در برابر دسیسه های خارجی و تمامی حوادث غیر مترقبه، پدافند غیرعامل بوده که هم اکنون در اولویت دستگاه های اجرایی مختلف در راستای تامین امنیت کشور است.
وی اضافه کرد: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذارد و با توجه به گسترش هجمه های دشمنان در این سال، انتظار می رود دستگاه ها توجه بیشتری در راستای پدافند غیر عامل داشته باشند.
خوش اقبال با اشاره به در حال تدوین بودن طرح جامع پدافند غیرعامل استان کردستان یادآور شد: دستگاه های اجرایی برای تدوین این طرح در زمان مقرر با بالاترین دقت باید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شرکت کارگزار تدوین این طرح قرار دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: با توجه به اینکه زیر بار سلطه نرفتن کشور از راهبردهای نظام اسلامی است، انتظار می رود که دستگاه های اجرایی در برنامه ریزی ها و پیگیری های خود با همفکری از اتفاقاتی که خسارات سنگینی را به بار می آورد جلوگیری کنند.
به گزارش خطرنگار، شورای پدافند غیرعامل کردستان به منظور برنامه ریزی برای نکوداشت هفته پدافند غیرعامل که دوم تا هشتم آبان سال جاری است، برگزار شد.
در این شورا مقرر شد کارگروه های ۱۱ گانه پدافند غیرعامل استان برای گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل از جمله برگزاری رزمایش ها و گردهمایی ها جلسات خود را برگزار کنند.
ارائه پیش نویس طرح جامع پدافند غیرعامل استان از سوی شرکت کارگزاری از دیگر برنامه های این شورا بود.
طرح جامع پدافند غیرعامل استان کردستان در چند فصل ازجمله موضوعات و اطلاعات پایه استان و تعیین گره های اساسی و نقاط بحرانی تدوین شده بوده که ارائه شد.
مراکز قابل اجرای طرح های پدافند غیرعامل استان در طرح جامع در پنج سطح ویژه، حیاتی، مهم، قابل حفاظت و غیر قابل حفاظت تقسیم بندی شده است.
۳۰۳۴ / ۹۱۰۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


پدافند غیرعامل


امنیت


معاون استاندار

نظرات بسته شده است.