از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67610

117 بازدید

به گزارش خطرنگار، خدیجه خراسانی معروف به حشمت به عنوان بانوی رزمنده شاخص گلستان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در ساماندهی زنان برای اعزام به جبهه داشت.مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این همایش گفت: بانوان ایرانی که در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان با کمک های مادی و معنوی […]

به گزارش خطرنگار، خدیجه خراسانی معروف به حشمت به عنوان بانوی رزمنده شاخص گلستان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در ساماندهی زنان برای اعزام به جبهه داشت.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این همایش گفت: بانوان ایرانی که در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان با کمک های مادی و معنوی به رزمندگان و حضور به عنوان پزشک و امدادگر در خط مقدم ایثارگری کردند، الگوی صبر و استقامت شناخته می شوند.
کلثوم غفاری افزود: خون ۳۶ بانوی شهید استان گلستان در کنار فداکاری ۲۴۲ زن رزمنده در دوران دفاع مقدس نقش ماندگاری در تداوم و پایداری انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن داشته است.
وی اظهار داشت: جا دارد همه اقشار جامعه برای حفظ و ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به عنوان میراث خون شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
به گزارش خطرنگار، در این مراسم از ۲ کتاب خاطرات بانوان رزمنده دوران دفاع مقدس با عنوان لیلی های وطن به نویسندگی رقیه جمال و دختر یزدان به نویسندگی موسی جرجانی رونمایی شد.
۳۰۴۲/۲۷۲۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


دفاع مقدس


بانوان رزمنده


گلستان

نظرات بسته شده است.