از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67501

127 بازدید

به گزارش خطرنگار، ایلی استان جمعه در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز با بیان این که کادر فنی و پزشکی و بازیکنان با حمایت هواداران برای موفقیت تیم تلاش می کنیم افزود: کسب هر سه امتیاز بازی با ماشین سازی برای ما مهم است تا بتوانیم خود را به صدر جدول […]

به گزارش خطرنگار، ایلی استان جمعه در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز با بیان این که کادر فنی و پزشکی و بازیکنان با حمایت هواداران برای موفقیت تیم تلاش می کنیم افزود: کسب هر سه امتیاز بازی با ماشین سازی برای ما مهم است تا بتوانیم خود را به صدر جدول نزدیک کنیم. آرزوی ما پیروزی در هر بازی است تا جایگاه خوبی را در لیگ برای هواداران رقم بزنیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: در بازی فردا پیمان شیرزادی، عبدالله کرمی، سروش رفیعی، احمدرضا جلالی و ایوب والی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که این موضوع کار ما را تا حدودی سخت تر می کند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مصدومیت سروش رفیعی جدی است یا خیر افزود: او واقعاً مصدوم است و تمرینات میدانی خود را از دو سه روز قبل آغاز کرده و قطعا در بازی هفته آینده از او استفاده خواهیم کرد. این بازیکن مدتی است که تمرین نکرده و امیدوارم با تلاش بیشتر به زودی به ترکیب اصلی ما اضافه شود.
استان بیان کرد: برای این که بتوانم تغییراتی در تیم ایجاد کنم نیاز به زمان دارم اگر چه باید به لحاظ تاکتیکی و تکنیکی بیشتر تلاش کنیم. بازیکنان با کیفیتی داریم که وظایف خطیر خود را درک کرده‌ اند و امیدوارم شاهد پیشرفت در آینده ‌ای نزدیک باشیم.
وی در پایان گفت: از زمانی که به صورت رسمی به عنوان سرمربی انتخاب شدم بازیکنانم با دید بهتر و قوی ‌تری در تمرینات کار می‌کنند. در بازی هفته گذشته هرچند به سپاهان باختیم اما بازی قابل قبولی را ارائه کردیم. امیدوارم از اشتباهات بازیکنان کاسته شده و در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
گفتنی است رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل تاخیر در پرواز به نشست خبری قبل از بازی نرسید.
دیدار بین تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
۹۸۷۹/۶۰۶۸/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


ورزش


لیگ برتر فوتبال


تیم فولاد


ایلی استان

نظرات بسته شده است.