از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67462

154 بازدید

به گزارش روز جمعه خطرنگار، «آندراس شیدر» در جریان این دیدار که در وین صورت گرفت ، خاطرنشان ساخت: تمام تلاش اتحادیه اروپا حفظ برجام و یافتن سازوکارها و برداشتن گام‌های عملی برای ادامه همکاری‌ها با ایران است. «حسین امیری خامکانی» رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اتریش نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های […]

به گزارش روز جمعه خطرنگار، «آندراس شیدر» در جریان این دیدار که در وین صورت گرفت ، خاطرنشان ساخت: تمام تلاش اتحادیه اروپا حفظ برجام و یافتن سازوکارها و برداشتن گام‌های عملی برای ادامه همکاری‌ها با ایران است.
«حسین امیری خامکانی» رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اتریش نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های این کشور و اتحادیه اروپا برای حفظ برجام گفت: انتظار می‌رود وین در مقام ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا، بیش از گذشته به تلاش‌های خود برای حفظ برجام و گسترش همکاری‌های فی‌مابین تداوم بخشیده و گام‌های عملی‌تری در این زمینه بردارد.
دو طرف همچنین درباره آخرین وضعیت و چشم‌انداز روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف تبادل‌نظر کردند.
امیری خامکانی در رأس هیأتی ۴ نفره از اعضا این گروه دوستی بنا به دعوت «وولفگانگ گرستل» رئیس گروه دوستی پارلمانی اتریش و جمهوری اسلامی ایران به وین، پایتخت اتریش سفرکرده است.
هیات پارلمانی کشورمان تاکنون با تعدادی از مقام‌های اتریشی ازجمله رئیس کمیسیون اتحادیه اروپای پارلمان اتریش ، معاون رئیس مجلس فدرال و برخی اعضای کمیسیون سیاست خارجی پارلمان این کشور دیدار داشته‌اند.
در جریان این سفر همچنین قرار است دیدارهایی با رئیس کمیسیون دارایی پارلمان، دبیر کل اتاق بازرگانی و قائم‌مقام وزیر امور خارجه اتریش برگزارشده و پیرامون موضوعات موردعلاقه طرفین رایزنی شود.
در سال‌های اخیر علاوه بر مناسبات رو به رشد سیاسی و اقتصادی، روابط پارلمانی دوستانه‌ای میان مجالس دو کشور برقرار بوده است.
شبس**اروپام ** هـ ن ** ۱۹۱۷

انتهای پیام /*


سیاسی


اتریش


آندراس شیدر


ایران


برجام


حسین امیری خامکانی

نظرات بسته شده است.