از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67446

139 بازدید

دکتر « جواد قادری اردکانی » عصر روز جمعه در گفت‌وگو با خطرنگار، افزود: از مجموع مراجعین ، هشت هزار و ۲۹۸ مورد ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص، ۲ هزار و ۷۳۶ مورد خدمات پاراکلینیکی شامل رادیولوژی، آزمایشگاه و سونوگرافی، یک هزار و ۱۳۹ مورد خدمات دندانپزشکی و بقیه مشاوره و پایش سلامت بود. […]

دکتر « جواد قادری اردکانی » عصر روز جمعه در گفت‌وگو با خطرنگار، افزود: از مجموع مراجعین ، هشت هزار و ۲۹۸ مورد ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص، ۲ هزار و ۷۳۶ مورد خدمات پاراکلینیکی شامل رادیولوژی، آزمایشگاه و سونوگرافی، یک هزار و ۱۳۹ مورد خدمات دندانپزشکی و بقیه مشاوره و پایش سلامت بود.
وی در خصوص اهدای خون هم اظهار داشت: در این مدت ۷۳ نفر برای اهدای خون به پایگاه سیار جمع‌آوری فراورده‌های خونی در بیمارستان صحرایی مراجعه کردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: انجام فعالیت فرهنگی، ورزشی، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و یادواره شهدا نیز با حضور مردم جزو برنامه‌های دیگر بیمارستان صحرایی بود.
قادری اردکانی از پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه بهداشت و درمان و ارجاع برخی مراجعه‌کنندگان برای پیگیری درمان تا حصول نتیجه به مراکز درمانی مهریز و یزد خبر داد.
پنجمین بیمارستان صحرایی استان یزد، سه‌شنبه سوم مهرماه ۱۳۹۷ فعالیت خود را در ورزشگاه خورمیزات مهریز آغاز کرده بود.
این بیمارستان با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی استان شامل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره)، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر و شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس برپاشده بود.
مرکز شهرستان ۵۰ هزارنفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*


اجتماعی


بیمارستان صحرایی


مراجعه بیماران


مهریز

نظرات بسته شده است.