از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67238

152 بازدید

سرهنگ حسن عابدی عصرپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارخطرنگار، افزود: ظرفیت تمامی پارکینگ های ورزشگاه آزادی تکمیل است و از هواداران هر۲ تیم پرسپولیس و استقلال می خواهیم جهت عزیمت به وزرشگاه آزادی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. وی بیان کرد: درحال حاضر سکوهای ورزشگاه آزادی تکمیل نشده اما با توجه […]

سرهنگ حسن عابدی عصرپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارخطرنگار، افزود: ظرفیت تمامی پارکینگ های ورزشگاه آزادی تکمیل است و از هواداران هر۲ تیم پرسپولیس و استقلال می خواهیم جهت عزیمت به وزرشگاه آزادی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
وی بیان کرد: درحال حاضر سکوهای ورزشگاه آزادی تکمیل نشده اما با توجه به حجم زیاد خودروهای شخصی ظرفیت تمامی پارکینگ ها تکمیل است و هم اکنون نیز تمهیدات ترافیکی درمسیرهای اطراف ورزشگاه آزادی درحال اجرا است.
سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد: در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی تردد خودروها زیاد است و از هواداران می خواهیم با توجه به تکمیل شدن پارکینگ ها با خودروهای شخصی به ورزشگاه آزادی عزیمت نکنند.
هشتاد و هشتمین شهرآورد بزرگ فوتبال پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزارخواهد شد.
تهرام/۱۱۰۹/۷۲۴۳ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


جانشین پلیس راهور


ظرفیت پارکینگ ورزشگاه آزادی


تهران

نظرات بسته شده است.