از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66805

146 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید جمال جلیلی عصر سه شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محکوم کردن جنایت اهواز افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تأکید داشته اند که برنامه ها و اقدامات جمهوری اسلامی با مردم در میان گذاشته شود.وی ادامه داد: گسترش خطوط ارتباطی، توسعه راه های […]

به گزارش خطرنگار، سید جمال جلیلی عصر سه شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محکوم کردن جنایت اهواز افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تأکید داشته اند که برنامه ها و اقدامات جمهوری اسلامی با مردم در میان گذاشته شود.
وی ادامه داد: گسترش خطوط ارتباطی، توسعه راه های مواصلاتی، گازرسانی به روستاها و مناطق صعب العبور و تمامی پیشرفت های علمی و ورزشی مرهون پیروزی انقلاب اسلامی و ماحصل آبیاری ریشه های نظام جمهوری اسلامی در این سال ها بوده است.
جلیلی، همچنین افزایش شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای و توسعه فعالیت های رسانه ای را نیز بخش دیگری از دستاوردهای جمهوری اسلامی برشمرد.
وی افزود: هنوز یادمان نرفته است که اوقات فراغت مردم با ۲ شبکه تلویزیونی آن هم در ساعات محدودی سپری می شد، اما امروز به برکت پیروزی انقلاب، شاهد رشد روز افزون شبکه های رسانه ای هستیم.
وی با تأکید بر لزوم همبستگی بین توده مردم جامعه تأکید کرد: برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب، موجب نزدیک شدن دیدگاه ها و همگرایی بین مردم و مسولان خواهد بود.
رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان البرز نیز دراین نشست گفت: برگزاری مراسم چهلمین سالگرد نشان از بلوغ انقلاب اسلامی است، هر چند دشمن در صدد است تا با منفی بافی به اهدافش برسد اما انقلاب اسلامی ما جایگاه خود را پیدا کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی افزود: دشمن باید در انتظار واکنش به اقدام خود باشد و خوشبختانه ایران اسلامی از لحاظ امنیتی و اطلاعاتی قوی است و جایگاه بالایی دارد.
وی ادامه داد: تزریق امید بیشتر در جامعه و تشریح توفیقات نظام اسلامی مردم را امیدوارتر از پیش خواهد ساخت.
وی همچنین با اشاره به تشکیل ۱۴ کارگروه تخصصی برای برگزاری این مراسم گفت: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان البرز برگزار خواهد شد.
ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم های این مناسبت دراستان البرز تشکیل شده است.
۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


چهل سالگی


انقلاب

نظرات بسته شده است.