از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66769

100 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی که در محل کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه تهران برگزار شد در سخنانی اظهارداشت: دشمن می خواهد با ایجاد گرانی و تورم و همچنین ایجاد مشکل در سیستم مدیریتی بین مردم و دولت تفرقه ایجاد کند.وی […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی که در محل کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه تهران برگزار شد در سخنانی اظهارداشت: دشمن می خواهد با ایجاد گرانی و تورم و همچنین ایجاد مشکل در سیستم مدیریتی بین مردم و دولت تفرقه ایجاد کند.
وی بیان کرد: ملت ایران در طول ۴۰ سال نشان دادند که پای خون امام و شهدا و آرمان های حضرت امام (ه) و رهبری معظم انقلاب ایستاده اند و تا پای جان از این آرمان ها دفاع می کنند.
فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس، به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: قدرت ایستادگی ملت ایران به اوج خود رسیده و اکنون ملت ایران قدرتمندتر از سال های گذشته در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از ۲۰۰ هزار شهید در راه انقلاب اسلاهی داده اند افزود: مردم در صحنه های مهم و حساس بر علیه دشمن به پیروزی رسیدند و در این مرحله نیز ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در نبرد اقتصادی دشمن پیروز خواهند شد.
سردار فضلی خاطرنشان کرد: دشمن به بهانه مذاکرات برجام تلاش کرد قدرت موشکی ما را کم کند که به فضل الهی در این زمینه موفق ظاهر نشد.
وی در ادامه با محکوم کردن حمله تروریستی شهر اهواز افزود: کار دشمن در این حمله تروریستی خبیثانه بود چرا که تعدادی از هموطنان به ویژه کودک ۴ ساله در این حمله به شهادت رسیدند.
در پایان این مراسم تعدادی از جانبازان و بسیجیان نمونه دفتریاران و وکلا تجلیل شدند.
تهرام/۷۲۴۳/۱۱۰۹//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


دشمن


بصیرت


فضلی

نظرات بسته شده است.