از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66610

130 بازدید

محمدعلی نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خطرنگار، درباره اهمیت و توجه فیلمسازان به شبکه نمایش خانگی طی سال های اخیر، اظهار داشت: شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون دو حُسن دارد؛ ابتدا اینکه محدودیت های سانسوری اش کمتر است و دیگر اینکه همین موضوع موجب می شود تا فیلمساز قصه […]

محمدعلی نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خطرنگار، درباره اهمیت و توجه فیلمسازان به شبکه نمایش خانگی طی سال های اخیر، اظهار داشت: شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون دو حُسن دارد؛ ابتدا اینکه محدودیت های سانسوری اش کمتر است و دیگر اینکه همین موضوع موجب می شود تا فیلمساز قصه خود را پرداخت بهتری بدهد که نتیجه آن جذب مخاطب بیشتر است.
وی ادامه داد: تلویزیون برای جذب مخاطب باید روی متن و نحوه ساخت سریالها بیشتر فکر کند در غیر این صورت همانطور که می بینیم امروز نمایش خانگی جور تلویزیون را می کشد و موفقیت خوبی هم کسب کرده است.
بازیگر مجموعه «معمای شاه»، شبکه نمایش خانگی را رقیب مهم تلویزیون دانست و گفت: تصور نمی کنم تلویزیون روزی بتواند برتر از نمایش خانگی باشد زیرا در این شبکه آدم ها به کار فکر می کنند اما در تلویزیون بیشتر به شرایط مدیریتی شان توجه دارند.
نجفی با طرح این پرسش که چرا تلویزیون در مقایسه با شبکه نمایش خانگی، مخاطب زیادی ندارد و مخاطب ارتباط کمتری با آن برقرار می کند، گفت: تلویزیون محدودیت های زیادی از جمله محدودیت های اقتصادی دارد که به اُفت کیفیت آثار منجر می شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که حتی بهترین بازیگرهای سینما هم در شبکه نمایش خانگی حضور دارند زیرا امکانات تولیدی مشخص تر و مخاطب بیشتری دارد.
نجفی تاکید کرد: با قاطعیت می توان گفت نمایش خانگی از نظر عمکرد با تلویزیون قابل مقایسه نیست، به عنوان مثال، کدام سریال تلویزیونی را می توانیم با سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی مقایسه کنیم.
تهیه کننده فیلم سینمایی «گرگ‌بازی» با اشاره به سرمایه گذاری خوب در شبکه نمایش خانگی گفت: سرمایه‌گذار جایی سرمایه‌اش را می‌برد که از نظر مادی و معنوی برایش سود داشته باشد و نمایش خانگی این امتیاز را دارد، به همین دلیل در یکی دو سال اخیر شاهد سرمایه گذاری های بزرگی در این حوزه برای ساخت سریال بوده ایم.
نجفی در پایان خبر داد: به زودی قرار است سریالی را برای شبکه نمایش خانگی تولید کنم و در مرحله نگارش فیلمنامه آن هستم.
فراهنگ**۹۲۴۶** ۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


نمایش خانگی

نظرات بسته شده است.