از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66553

81 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خطرنگار، افزود : در بررسی و تدوین این طرح همه ابعاد دیده شده و هدف آن حفظ جریان و نمای آب در بستر زاینده رود است.محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، چندی پیش از تدوین طرح گردش و برقراری جریان […]

به گزارش خطرنگار، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خطرنگار، افزود : در بررسی و تدوین این طرح همه ابعاد دیده شده و هدف آن حفظ جریان و نمای آب در بستر زاینده رود است.
محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، چندی پیش از تدوین طرح گردش و برقراری جریان آب در رودخانه زاینده رود با اجرای ۵۲ کیلومتر لوله گذاری و استفاده از حداقل منابع آبی موجود و پساب تصفیه شده در استان خبر داد که در آن سهم آب هر شهرستان واقع در مسیر رودخانه در سال هایی که محدودیت آبی وجود دارد، از طریق لوله انتقال می یابد.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این که در زمان حاضر با کمبود منابع آبی روبه رو هستیم، تصریح کرد: ضروری بود که طرحی برای جاری کردن آب در رودخانه اجرا شود تا صفا و جلوه زاینده رود حفظ شده و مردم اصفهان، دیگر از خشکی آن دلگیر نشوند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به این که پیش از این نیز طرح ها و درخواست هایی برای جاری کردن آب در رودخانه حتی به صورت حوضچه یا فواره آب مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: در گذشته برای این پیشنهاد و درخواست ها، اقدامی صورت نگرفت اما استانداری اصفهان، طرحی را در این راستا تهیه کرده است.
وی با بیان این که در گفت و گو با استاندار اصفهان در جریان جزییات این طرح قرار گرفته است، آن را طرح خوبی خواند و گفت : حرف هایی درباره این طرح در شبکه های اجتماعی مطرح شده که بیشتر آنها بدون تحقیق و استدلال است.
آیت الله طباطبایی نژاد از مردم خواست تا به این حرف ها که ۹۰ درصد آنها بی ربط به موضوع است، توجه نکنند و بدانند که این طرح با توجه به نظر و تحقیق کارشناسان این حوزه تهیه شده است.
وی اضافه کرد: من هم نظراتی در باره چگونگی اجرای این طرح دارم که به استاندار منتقل خواهم کرد.
۶۰۲۷/۳۰۱۱

انتهای پیام /*


اقتصاد


طرح گردش آب


امام جمعه اصفهان


زاینده رود

نظرات بسته شده است.