از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66462

149 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان افزود: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات سبب ارتقا و توسعه سایر بخش ها از جمله صنعت و کشاورزی می شود.وی تاکید کرد : اگر با کم آبی و توسعه نامتوازن در مناطق مختلف استان مواجهیم با تکیه بر فناوری اطلاعات و ارتباطات […]

به گزارش خطرنگار، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان افزود: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات سبب ارتقا و توسعه سایر بخش ها از جمله صنعت و کشاورزی می شود.
وی تاکید کرد : اگر با کم آبی و توسعه نامتوازن در مناطق مختلف استان مواجهیم با تکیه بر فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانیم گام های موثری برای حل مشکلات برداریم.
شجاعی گفت : هم اینک چشم انداز توسعه برای فناوری اطلاعات و ارتباطات تعریف شده و در نهایت یک سری پروژه های اجرایی در طول سه سال از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ در این حوزه اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان همچنین با اشاره به شاخص های توسعه فناوری ارتباطات دراین استان گفت: از حیث دسترسی به رادیو، تلویزیون، تلفن، اینترنت و رایانه وضعیت خوبی داریم.
شورای اداری استان اصفهان روز دوشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
محمد جواد آذری جهرمی برای افتتاح طرح های مخابراتی ، حضور در چند برنامه از جمله شورای اداری اصفهان و گفتمان توسعه شهری و بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی به این استان سفر کرده است.
وی فردا سه شنبه به برخی از شهرستان های استان اصفهان از جمله نطنز و گلپایگان سفر می کند.
۹۹۱۳/ ۶۰۲۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


توسعه


فناوری اطلاعات و ارتباطات


استان اصفهان

نظرات بسته شده است.