از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66441

114 بازدید

سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: کتاب ‘بمان زندگی کن’ مربوط به خاطرات و زندگینامه داوود مرادخانی، شهید مدافع حرم زنجان است.وی اظهار داشت: کتاب ‘انتهای بن بست دوم’ مربوط به خاطرات و زندگینامه شهید عباس منتخبی و کتاب ‘پسران من’ مربوط به خاطرات و زندگینامه ۲ […]

سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: کتاب ‘بمان زندگی کن’ مربوط به خاطرات و زندگینامه داوود مرادخانی، شهید مدافع حرم زنجان است.
وی اظهار داشت: کتاب ‘انتهای بن بست دوم’ مربوط به خاطرات و زندگینامه شهید عباس منتخبی و کتاب ‘پسران من’ مربوط به خاطرات و زندگینامه ۲ برادر شهید ‘عبدالوهاب و محمدولی جعفری’، نیز از زبان مادران این شهدای گرانقدر چاپ و منتشر شده است.
موسوی افزود: کتاب ‘پای کوبان’ نیز در خصوص خاطرات و زندگینامه سردار دوران دفاع مقدس میرزاعلی رستمخانی، فرمانده تیپ یکم عاشورا که در عملیات بدر مجروح و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند به چاپ رسیده است که در آینده نزدیک، رونمایی خواهد شد.
وی افزود: چهار کتاب دیگر نیز در مورد چهار شهید والا مقام دوران دفاع مقدس، ازجمله شهیدان ‘بقا ثمین تاب، رضا مهدی رضایی و سیدحسین صادقی’ درحال نگارش است.
موسوی تصریح کرد: کتاب عکس شهدا دوران دفاع مقدس زنجان در عملیات کربلا چهار و پنج نیز چاپ شده و ۱۹ مهر جاری در سالن حسینیه اعظم زنجان، رونمایی خواهد شد.
۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


سپاه زنجان


زندگینامه شهدا


چاپ کتاب

نظرات بسته شده است.