از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66209

153 بازدید

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم در دهستان ساق شهرستان زاوه هزینه این اقدام را ۷۵ میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: اجرای پروژه ها با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی صورت گرفت. سردار یعقوبعلی نظری این پروژه ها را شامل ساخت، مرمت و تکمیل ۱۵۲ باب مدرسه، احیا […]

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم در دهستان ساق شهرستان زاوه هزینه این اقدام را ۷۵ میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: اجرای پروژه ها با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی صورت گرفت.
سردار یعقوبعلی نظری این پروژه ها را شامل ساخت، مرمت و تکمیل ۱۵۲ باب مدرسه، احیا و مرمت ۲۵ رشته قنات، سه استخر کشاورزی، سه کانال آبرسانی، دو بند خاکی و دو طرح بیابان زدایی در سطح روستاهای محروم شش دهستان خراسان رضوی برشمرد.
وی همچنین تداوم پدیده خشکسالی را از مشکلات اساسی توصیف و بیان کرد: بر این اساس از مجموع ۳۱۴ پروژه تعریف شده قرارگاه پیشرفت و آبادانی که امروز ۲۲۴ مورد آن به بهره برداری رسید ۹۰ پروژه معادل ۳۰ درصد به احیای قناتها و پروژه های آبرسانی برای توسعه کشاورزی در دهستانهای هدف اختصاص داده شد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هم اینک در شش دهستان خراسان رضوی به ساکنان ۸۰ روستای محروم خدمات عمرانی، اشتغال، فرهنگی و آموزشی ارائه می کند.
مسوول اجرای ‘طرح دهستان آباد’ در شهرستان زاوه نیز گفت: دهستان ساق با هشت روستای زیرمجموعه و ۱۷ هزار نفر جمعیت ۴۰ شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده و از مناطق کم برخورداری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مصطفی حسن نژاد افزود: در چارچوب ‘طرح دهستان آباد’ ۵۸ پروژه شامل ارائه تسهیلات اشتغالزایی و هدفمند به مشاغل خانگی، ایجاد ۱۲ شبکه دام سبک و سنگین و مرغ تخمگذار، احداث سه باب فضای آموزشی، احیای ۱۶ رشته قنات و نیز ساخت ۳ باب خانه عالم بخشی از طرحهای اجرا شده هستند.
مرکز شهرستان ۸۰ هزار نفری زاوه در فاصله ۱۷۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
۶۱۲۱/۱۸۵۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


سپاه پاسداران


قرارگاه پیشرفت و آبادانی


خراسان رضوی

نظرات بسته شده است.