از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 65912

158 بازدید

به گزارش خطرنگار، پائولو سرجیو شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران اظهار داشت: در طول بازی بهتر از حریف بودیم ولی فرصت پیروزی از ما توسط داور گرفته شد.وی اظهار داشت: حریف را تحت فشار قرار دادیم به طوری که آنها فقط روی ضد حمله […]

به گزارش خطرنگار، پائولو سرجیو شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران اظهار داشت: در طول بازی بهتر از حریف بودیم ولی فرصت پیروزی از ما توسط داور گرفته شد.
وی اظهار داشت: حریف را تحت فشار قرار دادیم به طوری که آنها فقط روی ضد حمله برنامه ریزی داشتند.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: زمانی که توپ را در اختیار داشتیم بر حریف مسلط بودیم ولی زمانی که توپ را از دست می دادیم اشتباهات زیادی مرتکب شدیم.
سرجیو با اشاره به اتفاقات این بازی تصریح کرد: امشب اتفاقاتی در این دیدار رخ داد که خیلی عجیب بود، در دقیقه ۳۰ صاحب یک پنالتی شدیم که در آن صحنه بازیکن پیکان باید اخراج می شد ولی داور این اعتقاد را نداشت.
وی افزود: اگر این پنالتی گرفته می شد به طور حتم بازی به سود ما بر می گشت ولی داور به اشتباه قضاوت کرد.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: درک این اشتباه برای من بسیار سخت است زیرا کاملا مشخص بود آن صحنه پنالتی است.
سرجیو تصریح کرد: در دقایق پایانی بازی داور در ۱۸ قدم حریف می توانست صنعت نفت را صاحب یک ضربه پنالتی کند ولی باز هم این اتفاق نیفتاد تا جو ورزشگاه ملتهب شود.
وی اظهار داشت: در خصوص اتفاقات این بازی نمی توانم زیاد حرف بزنم ولی کار ما از این هفته بسیار سخت شد، صنعت نفت بازی بسیار خوبی ارائه می دهد اما گاهی مواقع بازیکنان ما کور می شوند.
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر که امشب در ورزشگاه تختی آبادان تا دقیقه ۸۵ با نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان پیش بود به دلیل ورود تماشاگران به زمین چمن نیمه تمام باقی ماند.
۷۱۰۴/۶۰۶۸/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ برتر


آبادان

نظرات بسته شده است.