از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 65781

151 بازدید

ناصر محمدخانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خطرنگار، با اشاره به عملکرد خوب پرسپولیس برابر الدحیل و شکست سه بر یک این تیم در ورزشگاه آزادی تهران و صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت:بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و باید از آنها به خاطر این صعود تاریخی تشکر کنیم.وی با بیان […]

ناصر محمدخانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خطرنگار، با اشاره به عملکرد خوب پرسپولیس برابر الدحیل و شکست سه بر یک این تیم در ورزشگاه آزادی تهران و صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت:بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و باید از آنها به خاطر این صعود تاریخی تشکر کنیم.
وی با بیان اینکه پرسپولیس در این بازی به ویژه در نیمه دوم خوب حمله می‌کرد، افزود: همه بازیکنان یک دل بودند و اینکه سیدجلال حسینی تا این حد شور و شوغ گلزنی داشت، بیانگر این است که بازیکنان تا چه حد میل به پیروزی و حمله داشتند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه تبلیغات زیادی برای این بازی شده بود، تصریح کرد: با وجود اینکه از الدحیل به عنوان حریف قدرتمندی یاد شده بود و به نوعی تبلیغات زیادی برای الدحیل شده بود اما پرسپولیسی‌ها قدرت فوتبال ایران را به آنها نشان دادند.
محمدخانی اضافه کرد: البته نمی‌شود تاثیر این هواداران را در بازی نا دیده گرفت. سرمربی الدحیل حالا فهمید تاثیر هوادار بر روی بازی تا چه حد می‌تواند باشد.
وی در رابطه با دیدار بعدی پرسپولیس برابر السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الدحیل تیمی بود که برای قهرمانی آسیا بسته شده بود و توانستیم این تیم را حذف کنیم، وقتی الدحیل را با آن همه قدرت حذف کردیم السد را هم حذف می‌کنیم.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار بعدی خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید برابر السد قطر قرار بگیرد.
ورزشی**ع.ک**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


ورزش


پرسپولیس


الدحیل


ناصر محمدخانی

نظرات بسته شده است.